برندسازی شهر سردرود در دستورکار دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی
برندسازی شهر سردرود در دستورکار دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز از قرارگیری برندسازی شهر سردرود در دستورکار دستگاه‌های اجرای آذربایجان شرقی خبر داد. به‌گزارش صدای آناک روابط‌عمومی اداره‌‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، روز سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۰، دومین جلسه هم‌اندیشی تبیین و برنامه‌ریزی اقدامات اجرایی مربوط به آثار ناملموس ثبت‌شده شهرستان تبریز با حضور معاون هماهنگی […]

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز از قرارگیری برندسازی شهر سردرود در دستورکار دستگاه‌های اجرای آذربایجان شرقی خبر داد.

به‌گزارش صدای آناک روابط‌عمومی اداره‌‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، روز سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۰، دومین جلسه هم‌اندیشی تبیین و برنامه‌ریزی اقدامات اجرایی مربوط به آثار ناملموس ثبت‌شده شهرستان تبریز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان تبریز، شهردارهای سردرود و خسروشاه برگزار شد.

رامین اسبقی رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز، گفت: «با توجه به جایگاه ویژه سردرود به‌عنوان خاستگاه فرش دستباف ایران، معرفی جامع این شهر خلاق یکی از مهم‌ترین اهداف اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان است که همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف توسعه‌ای این شهر ضروری است.»

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز، ادامه داد: «با توجه به تأکید ویژه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بر معرفی جامع ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و صنایع‌دستی شهر سردرود و سایر شهرهای ملی، کلیپ و مستندهایی جامع از شهرهای ملی و به‌ویژه شهر سردرود با همکاری شرکت سروش تهیه خواهد شد.»

او افزود: «همچنین در این جلسه مقرر شد تا در مطالعات برندسازی شهر سردرود، علاوه بر معرفی تابلو فرش، مراکز خدمات پذیرایی گردشگری، گردشگری غذا، محصولات باغی و کشاورزی این شهر خلاق در دستور کار قرار گیرد.»

 اسبقی اظهار داشت: «با توجه به اینکه رسانه ملی در معرفی ظرفیت‌های گردشگری نقش مهمی دارد، لذا از ظرفیت رسانه ملی در معرفی جاذبه‌های شهر سردرود بهره خواهیم برد.»