طی حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛رئیس جدید منطقه ترکمانچای منصوب شد
طی حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛رئیس جدید منطقه ترکمانچای منصوب شد

طی حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، علی اسدی مهمان دوستی بعنوان رییس جدید منطقه ترکمانچای معرفی شد. به گزارش صدای آناک به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس حکم علیرضا صیادی و ابلاغ آن توسط محمد جواد محمدی معاون پژوهش، […]

طی حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، علی اسدی مهمان دوستی بعنوان رییس جدید منطقه ترکمانچای معرفی شد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس حکم علیرضا صیادی و ابلاغ آن توسط محمد جواد محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت استان ، علی اسدی مهمان دوستی بعنوان رییس جدید منطقه ترکمانچای  منصوب  و از زحمات و تلاش های نجف ابراهیمی در مدت تصدی قدردانی شد.

در بخشی از ابلاغ آمده است : انشالله با اتکال به خداوند متعال و پیروی از وصایای گرانقدر امام راحل و با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف و و برنامه های وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم و با مساعدت فرهنگیان مومن و متعهد و همه شیفتگان و دلسوختگان به فرهنگ در آن حوزه،به اهتمام وظایف محوله طبق ضوابط و مقررات همت گمارید.

  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و مجموعه کارکنان آموزش و پرورش استان ضمن تبریک این انتصاب، توفیق و سربلندی روزافزون هر دو عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایند.