به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه همزمان با هفته دفاع مقدس ایوب اسماعیلی مدیرعامل به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، با سرکار خانم غفوری والده شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری و همسر جانباز حاج رضا عدالت اکبری دیدار کردند.اسماعیلی در این دیدار […]


به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه همزمان با هفته دفاع مقدس ایوب اسماعیلی مدیرعامل به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، با سرکار خانم غفوری والده شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری و همسر جانباز حاج رضا عدالت اکبری دیدار کردند.
اسماعیلی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: همه ما مدیون خون شهدا بوده و موظف به ادامه دادن راه شهدا و امام شهدا هستیم. خداوند متعال به ما توفیق دهد تا بتوانیم ا امه دهنده راه شهیدان باشیم.
وی افزود: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون آرامش و امنستی وجود نداشت و بایستی قدردان شهدا باشیم چرا ‌ه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به جایگاه والایی رسیده و خانواده شهدا سرمایه های انقلاب هستند.
اسماعیلی خانواده شهدا را اسوه صبر و استقامت دانست گفت: تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه و تکلیف آحاد مردم بویژه مسئولین می باشد.
در این دیدار همچنین خاطراتی از شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری و نیز پدر بزرگوار آن شهید، جانباز سرافراز حاج رضا عدالت اکبری بازگو گردید.
در پایان این دیدار حاضران از اتاق شهید صادق عدالت اکبری ، وصیت نامه، لوح های افتخارات و یادگاری های آن شهید بزرگوار بازدید کردند.
شهید صادق عدالت اکبری متولد ۱۳۶۷، در سال ۱۳۹۴ در سوریه در جنگ علیه تروریست های وهابی، همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب (س) در محور عزیزه حلب در عمق خاک منطقه دلامه به فیض شهادت نائل گردید. روحش شاد