مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:شهدای مدافع امنیت نمونه‌ای از رویش‌های انقلاب اسلامی هستند
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:شهدای مدافع امنیت نمونه‌ای از رویش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش صدای آناک،امیر «عباسی» گفت: شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت، مدافع سلامت و تلاشگران بسیجی و جهادی که اغلب از میان جوانان هستند، از جمله رویش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به‌شمار می‌روند.   امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در تبریز، […]

به گزارش صدای آناک،امیر «عباسی» گفت: شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت، مدافع سلامت و تلاشگران بسیجی و جهادی که اغلب از میان جوانان هستند، از جمله رویش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به‌شمار می‌روند.  

امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در تبریز، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با یک میلیون پیشکسوت دوران دفاع مقدس اظهار داشت: وظیفه مهم پیشکسوتان بعد از پایان جنگ تحمیلی نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال واقعیت‌های آن به نسل جدید است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های وابسته به استکبار با رویکرد اقناعی به دنبال تحریف تاریخ دفاع مقدس هستند، افزود: تکلیف سنگین ما در قبال حماسه عظیم دفاع مقدس، تبیین دستاوردهای آن به آحاد مردم و به‌ویژه نوجوانان و جوانان عزیز است و نباید اجازه داد این دستاوردها کم‌رنگ شده یا به فراموشی سپرده شود.

امیر «عباسی» تاکید کرد: در میان دستاوردهای دفاع مقدس، موضوع ایجاد خوداتکایی اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد. به‌عنوان مثال، در آغاز جنگ تحمیلی نیروی دریایی ما از لحاظ تجهیزات و حتی نیروی انسانی متخصص، به بیگانگان بسیار وابسته بود اما در دوران دفاع مقدس، رشد و شکوفایی با اتکا به توانمندی‌های داخلی شروع شد و امروز به جایگاه بسیار مهمی در این حوزه دست یافته‌ایم و حتی در بعضی از صنایع دفاعی دریایی، به صادرات نیز رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: شهدای ما، نخبگان و نابغه‌های گمنامی بودند که در دل دفاع مقدس درخشیدند و سرانجام نیز براساس اخلاص و معنویت بالایی که داشتند، به مقام رفیع و عالی شهادت رسیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: از رزمندگان دلاور درخواست داریم که درباره جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همت صدچندان داشته باشند. امیر «عباسی» با اشاره به تحولات انقلاب اسلامی از آغاز تا امروز ابراز داشت: یکی از نکاتی که دشمنان بر آن تاکید می‌کنند این است که ادعا می‌کنند انقلاب اسلامی فاقد رویش بوده درحالی که شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت، مدافع سلامت و  تلاشگران بسیجی و جهادی که اغلب از میان جوانان هستند، از جمله رویش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به‌شمار می‌روند