تحقق وعده ۵ میلیارد تومانی وزارتخانه برای تعویض و تجهیز دستگاههای آزمایشگاه بیمارستان امام حسبن (ع)
تحقق وعده ۵ میلیارد تومانی وزارتخانه برای تعویض و تجهیز دستگاههای آزمایشگاه بیمارستان امام حسبن (ع)

به گزارش صدای آناک،رییس شبکه بهداشت و درمان هشترود از تحقق وعده ۵ میلیارد تومانی وزارتخانه برای تعویض و تجهیز دستگاههای آزمایشگاه بیمارستان امام حسبن (ع) خبر داد .دکتر سلیمان جعفرزاده گفت:برای رفع مشکل آزمایشگاه هم مبلغی به میزان ۵ میلیارد تومان از وزاتخانه قول گرفته ایم اما هنوز تخصیص نیافته تا بتوانیم از آن […]

به گزارش صدای آناک،رییس شبکه بهداشت و درمان هشترود از تحقق وعده ۵ میلیارد تومانی وزارتخانه برای تعویض و تجهیز دستگاههای آزمایشگاه بیمارستان امام حسبن (ع) خبر داد .
دکتر سلیمان جعفرزاده گفت:برای رفع مشکل آزمایشگاه هم مبلغی به میزان ۵ میلیارد تومان از وزاتخانه قول گرفته ایم اما هنوز تخصیص نیافته تا بتوانیم از آن در جهت تجهیز آزمایشگاه استفاده کنیم.
وی گفت: با توجه به اینکه اکثر لوازم آزمایشگاه فعلی بیمارستان قدیمی است و بعضی از قطعات نیز در مواقعی با مشکل مواجه می شوند و تهیه قطعه جدید نیز برای این دستگاه هم زمان بر است و گاها پیدا نمی شود. به همین جهت قرار بر این شد که در اسرع وقت کلیه قطعات کهنه آزمایشگاه تعویض گردیده و لوازم جدید وبه روز جایگزین کلیه قطعات کهنه شود.
جعفرزاده اضافه کرد: دستگاه CRM به تازگی در بیمارستان نصب شده است و در اختیار بیمارانی که اعمال جراحی و ارتوپدی انجام داده اند قرار گرفته است ودر این مورد مشکلی نداریم.
وی از اختصاص یک دستگاه آمبولانس جدید با تمام امکانات به روز به بیمارستان شهر نیز خبر داد و افزود: این آمبولانس که از هر لحاظ آماده ارائه خدمات به بیمار می باشد به تازگی در اختیار شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرار گرفته است که انشالله با ورود رانندگان جدید بهره برداری خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان هشترود افزود: با رایزنی هایی که مسئولین شهرستان انجام دادند و مشکلات را با مقامات محترم وزارت بهداشت ودرمان در تهران و استان در میان گذاشتند، خوشبختانه مجوز استخدام ۴ راننده جدید صادر شده است که به زودی مراحل استخدام این عزیزان نهایی می شود و از این بابت نیز مشکلی نخواهیم داشت.
جعفرزاده ادامه داد: برای مقاوم سازی بیمارستان امام حسین (ع)نیز مبلغ ۷ میلیارد تومان تخصیص یافته و با یک شرکت قرار اجرای کار منعقد شده است.
وی ادامه داد: از نظر پزشک متخصص در شهرستان مشکلی نداریم و در تمام رشته ها پزشکان حاذق برای معالجه بیماران در بیمارستان ومراکز درمانی این شهر حضور دارند اما همچنان برای خدمات رسانی بهتر می طلبد متخصصان بیشتری در بیمارستان شهر حضور یابند.
جعفرزاده یاداور شد: دستگاه سی تی اسکن نیز تحویل داده شده اما برای نصب و قطعات جانبی آن هزینه جداگانه ای مورد نیاز بود که با تامین آن و البته اتمام عملیات مقاوم سازی مکان نصب این دستگاه، به بهره برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: خوشبختانه بخش های بیمارستان هشترود فعال هستند و در ماههای قبل درآمدزائی بیمارستان به توجه به خودگران شدن آن، افزایش یافته و امیدواریم تراز مالی آن در ماههای آتی با این روند، مثبت شود.