با حضور فرمانده سپاه عاشورا صورت گرفت؛ابلاغ سلام فرمانده کل سپاه پاسداران به خانواده شهید «اجاقی»
با حضور فرمانده سپاه عاشورا صورت گرفت؛ابلاغ سلام فرمانده کل سپاه پاسداران به خانواده شهید «اجاقی»

سردار «عباسقلی‌زاده» در دیدار با خانواده بسیجی مدافع امنیت شهید «اجاقی»، سلام و قدردانی فرمانده کل سپاه پاسداران را به آنان ابلاغ کرد.  به گزارش صدای آناک  سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا امروز (سه‌شنبه) با حضور در منزل بسیجی مدافع امنیت شهید «حسین اجاقی زنوز» با خانواده وی دیدار و سلام فرمانده […]

سردار «عباسقلی‌زاده» در دیدار با خانواده بسیجی مدافع امنیت شهید «اجاقی»، سلام و قدردانی فرمانده کل سپاه پاسداران را به آنان ابلاغ کرد. 

به گزارش صدای آناک  سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا امروز (سه‌شنبه) با حضور در منزل بسیجی مدافع امنیت شهید «حسین اجاقی زنوز» با خانواده وی دیدار و سلام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به آنان ابلاغ کرد.

سردار «عباسقلی‌زاده» در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌های شهدا حاملان آرمان شهیدان به جامعه هستند، اظهار داشت: بی‌تردید پرورش چنین جوانی که جان شریف خود را فدای امنیت و آسایش کشور کرد، حاصل تربیت خانواده‌ای مومن و انقلابی همچون شماست.

وی همچنین به خدمات شبانه‌روزی شهید «اجاقی» در بسیج اشاره کرد و افزود: این شهید والامقام سال گذشته به‌عنوان بسیجی نمونه استان مورد تجلیل قرار گرفته بود.

«رباب حقایق شریف» مادر شهید «اجاقی» نیز در این دیدار با بیان اینکه حضرت سیدالشهداء (ع) به فرزندم آبرو داد، گفت: «حسین» در پایگاه بسیج به‌دنبال جذب بسیجی از تمام اقشار بود و در راه انقلاب هزینه می‌داد.