برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در سازمان منابع طبیعی
برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در سازمان منابع طبیعی

در راستای ارتقای امنیت اطلاعات و پیشگیری از حملات سایبری، کارگاه آموزشی یک روزه با حضور نماینده سازمان پدافند غیرعامل در سالن کنفرانس سازمان منابع طبیعی برگزار شد. به گزارش صدای آناک به نقل ازمرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی، نماینده سازمان پدافند غیرعامل در این کارگاه آموزشی با تبیین و تشریح اهداف و رسالت […]

در راستای ارتقای امنیت اطلاعات و پیشگیری از حملات سایبری، کارگاه آموزشی یک روزه با حضور نماینده سازمان پدافند غیرعامل در سالن کنفرانس سازمان منابع طبیعی برگزار شد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازمرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی، نماینده سازمان پدافند غیرعامل در این کارگاه آموزشی با تبیین و تشریح اهداف و رسالت پدافند غیر عامل، تهدیدات سایبری و افزایش دانش و آگاهی همکاران در مواجهه با این گونه تهدیدات را امری لازم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد:  برای جلوگیری از حملات سایبری به زیرساخت ها و شبکه های سازمانی، نِیازمند ایجاد صیانت پایدار و کاهش سطح آسیب پذیری و همچنین افزایش تاب آوری سایبری هستیم.
گلپایگانی همچنین تصریح کرد: باید با راهبرد دفاع هدفمند سایبری و انجام اقداماتی همچون رصد، مراقبت و پایش تهدیدات به صورت دائمی با تهدیدات دشمن مقابله کنیم.
او همچنین گفت: اگر بخواهیم در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی تاب آوری داشته باشیم باید اصول و الزامات پدافند غیر عامل را رعایت کنیم و در جامعه آمادگی ایجاد کنیم؛ اگر آمادگی ایجاد شود، بازدارندگی ایجاد می شود و اگر بازدارندگی ایجاد شود مطمئناً مصونیت، پایداری، استحکام و امنیت ایجاد خواهد شد.
بر اساس این گزارش، این کارگاه آموزشی روز شنبه  توسط دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات برای رابطین فناوری اطلاعات و ارتباطات واحدهای ستادی منابع طبیعی برگزار شده است.