بازدید مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی از واحدهای صنعتی تبریز
بازدید مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی از واحدهای صنعتی تبریز

به گزارش صدای آناک،مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، در راستای رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و حمایت از آنها، از چند واحد صنعتی و تولیدی واقع در جاده تهران بازدید به عمل آورد. عیسی اورج زاده، در ادامه بازدیدهای میدانی با هدف رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان و حمایت از […]

به گزارش صدای آناک،مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، در راستای رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و حمایت از آنها، از چند واحد صنعتی و تولیدی واقع در جاده تهران بازدید به عمل آورد.

عیسی اورج زاده، در ادامه بازدیدهای میدانی با هدف رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان و حمایت از افزایش تولید و سطح اشتغال صنایع تولیدی، ضمن بازدید از خط تولید شرکت‌های صاف فیلم نوین، کاشی تبریز و گروه صنعتی عباس پور و دیدار با مدیران و کارگران این مجموعه ها، به بررسی مشکلات مالیاتی صنایع تولیدی و دغدغه های تولیدکنندگان پرداخت.

اورج زاده، تولید و اشتغال را دو محور اساسی در مسیر توسعه استان دانست و افزود: تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی در تامین درآمد‌های پاک و پایدار برای کشور، تضمین کننده تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و تامین استقلال اقتصادی کشور است که مشارکت و نقش آفرینی مؤدیان محترم استان در انجام تکالیف قانونی خود و پرداخت مالیات، به طور یقین منجر به توسعه و آبادانی استان است.

وی، رویکرد اداره کل را حمایت از چرخ‌های تولیدی استان عنوان کرد و گفت: ما نیز در مجموعه اداره کل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد و از واحدهای صنعتی که تکالیف قانونی خود را انجام داده باشند، حداکثر حمایت ممکن خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ما به دنبال اعتمادسازی و نزدیک کردن رابطه نظام مالیاتی با مودیان هستیم، گفت: همکاران امور مالیاتی تمام سعی و توان خود را در رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی به کار گرفته‌اند تا با برقراری تعامل سازنده با واحدهای صنعتی و اجرای بهینه قانون، خللی در امر تولید این واحدها به وجود نیاید.

اورج زاده، تقسیط بدهی سنوات اخیر و بخشودگی بخش اعظم جرایم قابل بخشودگی مودیان را از جمله راهکارهای لازم برای حمایت از این بخش عنوان کرد و افزود: در بازدیدهای میدانی نیز تلاش خواهد شد تا از تمام توان سازمان برای حل مشکلات این واحدها استفاده شود.