نشست هم اندیشی مدیرعامل شرکت ساخت آزما با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی
نشست هم اندیشی مدیرعامل شرکت ساخت آزما با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

به گزارش صدای آناک،دکتر حیدروندمدیرعامل شرکت ساخت آزما به اتفاق معاونین وهمکاران با حضور در بنیاد مسکن استان با مهندس سروری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دیدار کردند.مدیرکل بنیاد مسکن استان طی سخنانی دراین جلسه ضمن خیرمقدم به ساختار سازمانی، توانمندی ها و ظرفیت های بنیاد مسکن استان در حوزه های مختلف شهری و […]

به گزارش صدای آناک،دکتر حیدروندمدیرعامل شرکت ساخت آزما به اتفاق معاونین وهمکاران با حضور در بنیاد مسکن استان با مهندس سروری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دیدار کردند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان طی سخنانی دراین جلسه ضمن خیرمقدم به ساختار سازمانی، توانمندی ها و ظرفیت های بنیاد مسکن استان در حوزه های مختلف شهری و روستایی از طراحی تا اجرای پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت:بنیاد مسکن استان در راستای گسترش تعاملات برای اجرای پروژه های عمرانی برای توسعه استان آمادگی لازم را دارد و دستگاه های اجرایی نیز می توانند با مشارکت بنیاد مسکن پروژه های بزرگی را انجام دهند.
مهندس سروری افزود:بنده به اتفاق همکاران درزمینه اجرای پروژ های مسکن شهری وسایر فعالیت های عمرانی درسطح استان آذربایجان شرقی کاملا اعلام آمادگی داریم که باهمکاری مشترک با کارکنان ومهندسین شرکت ساخت آزما خدمات شایسته ای را انجام دهیم وهرمشکل جانبی هم شاید داشته باشیم با تلاش همدیگر می توانیم آنرا حل نماییم.
مدیرعامل شرکت ساخت آزما نیزبا اشاره به توانمندی های موجود در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود که امیدواریم همکاری و تعامل دو مجموعه بیش از پیش گسترش یابد.
وی با بیان اینکه، با فعالیت شرکت ساخت آزما برای مدیریت و اجرای پروژه های عمرانی شاخص در سطح استان می توان گام های موثری در راستای توسعه و پیشرفت برداشت،ادامه داد: با  تعامل و همکاری بیشتر با این شرکت ها می توان برنامه ریزی،  تحقیقات ، مطالعه و مدیریت مناسبی برای توسعه و اجرای پروژه های عمرانی به ویژه در حوزه مسکن داشت.
درادامه دکتر حیدروند افزود:شرکت  ساخت آزما نقش اصلی خود را بعنوان شرکت مادر در سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مستمر در امر مسکن، ساختمان و عمران شهری و هدایت آن به بخشها و واحدهای مختلف در زمینه توسعه مسکن سازی، ساختمان و عمران شهری و صنعت ساختمان انجام می دهد.
 
مدیرعامل شرکت ساخت آزما یادآورشد:شـــرکت ساخت آزما یک شرکت عمرانی زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که خدمات مهندسی و ساخت را در یک تراز جهانی در زمینه طراحی، مدیریت، تدارک و اجرای پروژه‌های بزرگ به کارفرمایان مختلف ارائه می‌دهد.
وی  خاطر نشان کرد:این شرکت در حال حاضر برخی از بزرگترین پروژه های ایران را در دست طراحی و ساخت دارد. خدماتی که شرکت ساخت آزما به کارفرماهای داخلی و بین المللی خود ارائه می‌دهد، تمام رشته های اصلی صنعت ساخت را در بر می‌گیرد و تلاش می‌کند تمام پروژه‌های در دست اجرای خود را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند و مرتباً ارزش بیشتری برای کارفرمایان، شرکأ، جامعه و دیگر ذینفعان ایجاد نماید.