بازدید مدیران ارشد اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از نهالستان های جلفا و مرند
بازدید مدیران ارشد اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از نهالستان های جلفا و مرند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی به همراه معاون فنی، معاون برنامه‌ریزی و روسای منابع طبیعی شهرستان‌های جلفا و مرند از مراحل آماده‌سازی نهالستان های شامداران در جلفا و قیرخلار در مرند بازدید کردند. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی؛ نهالستان های شامداران و […]

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی به همراه معاون فنی، معاون برنامه‌ریزی و روسای منابع طبیعی شهرستان‌های جلفا و مرند از مراحل آماده‌سازی نهالستان های شامداران در جلفا و قیرخلار در مرند بازدید کردند.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی؛ نهالستان های شامداران و قیرخلار هر کدام با وسعت بیش از ۳۰۰ هکتار جزو بزرگترین نهالستان های اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی هستند.

به گفته مدیران ارشد منابع طبیعی و آبخیزداری استان این دو نهالستان نقش ویژه‌ای در اجرای طرح جهادی کاشت یک میلیارد اصله نهال در طی چهار سال آینده خواهند داشت.

سیروس داودی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در بازدید از نهالستان های شامداران و قیرخلار دستورات ویژه‌ای برای تامین نیازهای زیرساختی و تسریع در عملیات آماده‌سازی مراحل کاشت این نهالستان ها صادر کرد.