برای نخستین بار در شهرداری تبریز صورت می گیرد؛اجرای ۱۵ پروژه عمرانی با پیوست فرهنگی
برای نخستین بار در شهرداری تبریز صورت می گیرد؛اجرای ۱۵ پروژه عمرانی با پیوست فرهنگی

شهردار تبریز ایجاد کارگروه‌های تخصصی حوزه‌های مختلف در بدنه شهرداری را بستری برای استفاده از دانش نیروهای متخصص این مجموعه دانست. به گزارش صدای آناک به نقل از گزارش شهریار یعقوب هوشیار عصر امروز در دیدار با دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دوره دکترای شاغل در شهرداری تبریز با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های علمی این مجموعه، […]

شهردار تبریز ایجاد کارگروه‌های تخصصی حوزه‌های مختلف در بدنه شهرداری را بستری برای استفاده از دانش نیروهای متخصص این مجموعه دانست.

به گزارش صدای آناک به نقل از گزارش شهریار یعقوب هوشیار عصر امروز در دیدار با دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دوره دکترای شاغل در شهرداری تبریز با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های علمی این مجموعه، اظهار کرد: ایجاد کارگروه‌های تخصصی با حضور مدیران قدیمی صاحب تجربه در زمینه های مختلف اعم از خدمات شهری، سرمایه‌گذاری، شهرسازی، عمرانی و … و همچنین نیروهای متخصص و کارشناسان و مدیران فعلی می‌تواند اهداف مجموعه را به شکل مطلوبی اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد تغییر ابتدا باید دیدگاه نسبت به محیط اصلاح شود، گفت: مجموعه شهرداری، یک سیستم بدون اشکال نیست اما از نیروهای فرهیخته و تحصیلکرده‌ انتظار داریم که به عنوان صاحبان فکر و دانش، عملکرد موثری داشته باشند.