تاکید شهردار تبریز بر محافظت از حرایم شهرها؛یعقوب هوشیار: رضایتمندی مردم از شهرداری‌ها، به کل حاکمیت تسری می‌یابد
تاکید شهردار تبریز بر محافظت از حرایم شهرها؛یعقوب هوشیار: رضایتمندی مردم از شهرداری‌ها، به کل حاکمیت تسری می‌یابد

شهردار تبریز با تاکید بر محافظت از حرایم شهرها، کارکرد اجتماعی را رویکرد جدید شهرداری ها دانست و گفت: رضایتمندی مردم از شهرداری ها، موجب تسری به کل حاکمیت خواهد شد. به گزارش صدای آناک به نقل از شهریار یعقوب هوشیار صبح امروز در بیستمین نشست قضات و کارشناسان دیوان عدالت اداری و مدیران کل […]

شهردار تبریز با تاکید بر محافظت از حرایم شهرها، کارکرد اجتماعی را رویکرد جدید شهرداری ها دانست و گفت: رضایتمندی مردم از شهرداری ها، موجب تسری به کل حاکمیت خواهد شد.

به گزارش صدای آناک به نقل از شهریار یعقوب هوشیار صبح امروز در بیستمین نشست قضات و کارشناسان دیوان عدالت اداری و مدیران کل حقوقی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور اظهار کرد: از حمایت و پشتیبانی‌های رئیس دادگستری استان آذربایجان شرقی که در هشت ماه گذشته در کنار شهرداری تبریز بوده است، قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها به لحاظ الزامات قانونی و شرایط ایجاد شده در طول زمان، ملزم به ارائه ۳۰۰ خدمت متنوع هستند افزود: این حجم کار، یک رابطه مستقیم با رضایت مردم دارد و اگر شهرداری‌ها رضایت مردم را کسب کنند، این رضایتمندی به کل حاکمیت تسری پیدا خواهد کرد.

شهردار تبریز بخشنامه‌های فعلی دولت را موجب محدود شدن اختیارات شهرداری‌ها دانست و گفت: اتفاقات و بخشنامه‌هایی که در حوزه شهری در جریان است، باعث نحیف‌شدن شهرداری ها و کاهش اختیارات و تضعیف شوراها نیز به عنوان تجلی اراده مردم خواهد شد.