دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با روحانی رزمنده
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با روحانی رزمنده

امیر «عباسی» با حجت‌الاسلام «جبرائیل محرمی» رزمنده دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش صدای آناک به نقل ازخبرنگار دفاع پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز (چهارشنبه) به همراه جمعی از معاونین خود با حجت‌الاسلام «جبرائیل محرمی» رزمنده دوران هشت […]

امیر «عباسی» با حجت‌الاسلام «جبرائیل محرمی» رزمنده دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازخبرنگار دفاع پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز (چهارشنبه) به همراه جمعی از معاونین خود با حجت‌الاسلام «جبرائیل محرمی» رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر «عباسی» در این دیدار با تقدیر از نقش روحانیت در جنگ تحمیلی اظهار داشت: طلاب و روحانیون در کنار تبیین و نشر معارف دینی، در خط مقدم نبرد با دشمن متجاوز نیز فعالانه حضور داشتند.

وی افزود: این قشر عزیز شهدای فراوانی را به نسبت جمعیت خود در برهه‌های مختلف تقدیم میهن اسلامی کرده‌اند که نشان از عمق روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری آنان دارد.

حجت‌الاسلام «محرمی» از رزمندگان لشکر ۳۱ عاشورا در سال‌های دفاع مقدس است که به‌عنوان غواص در عملیات‌هایی نظیر والفجر ۸، کربلای ۴ و کربلای ۵ سابقه حضور دارد.