با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:مراسم تجلیل از نخبگان و چهره های ماندگار قرآنی نواحی و مناطق استان برگزار شد
با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:مراسم تجلیل از نخبگان و چهره های ماندگار قرآنی نواحی و مناطق استان برگزار شد

مراسم تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان نخبه و چهره های ماندگار قرآنی نواحی و مناطق استان برگزار شد به گزارش صدای آناک به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی با تقدیر از زحمات تمامی دست اندر کاران قرآنی گفت: […]

مراسم تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان نخبه و چهره های ماندگار قرآنی نواحی و مناطق استان برگزار شد

به گزارش صدای آناک به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی با تقدیر از زحمات تمامی دست اندر کاران قرآنی گفت: با توجه به اهمیت قرآنی تلاش در این حوزه بیش از پیش لازم است.
وی با اشاره به برکات فعالیت های قرآنی در زندگی بهره مندان از این هدیه الهی گفت: باید زندگی خود را به عطر قرآن آغشته کنیم چرا که انتظار جامعه از ما پیشگامی در سبک زندگی قرآنی و برپایی با شکوه و کریمانه نماز است .
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به تشییع پیکر شهدای مطهر تازه تفحص شده گفت: در همان لحظه از روح آن شهیدان بزرگوار استعانت طلبیدم که در انجام این مسئولیت  خطیر مرا یاری کنند.
وی گفت: در این عرصه که هجمه دشمنان به طور مجازی گسترش یافته باید از نفوذ روانی و مجازی دشمن در اذهان دانش آموزان جلو گیری کنیم و نوجوانان و جوانان را به سمت یک زندگی متعالی سوق دهیم.

گفتنی است در این آیین از ۵۴فرهنگی پیشکسوت قرآن و ۳۱ دانش آموز نخبه قرآنی و دارندگان مقام کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز تجلیل شد.