مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدید از درمانگاه ملکان گفت:۱۸۰ پروژه ساخت، توسعه و بهسازی با اولویت مناطق کم‌برخوردار در حال ساخت می باشد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدید از درمانگاه ملکان گفت:۱۸۰ پروژه ساخت، توسعه و بهسازی با اولویت مناطق کم‌برخوردار در حال ساخت می باشد.

به گزارش صدای آناک،مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بیست‌وهشتمین سفر استانی در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی با حضور در شهرهای میاندوآب، ملکان و بناب؛ ضمن بازدید از شعب و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و برگزاری جلساتی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولان محلی، به بررسی نیازها و مسائل بیمه‌شدگان این شهرها پرداخت […]

به گزارش صدای آناک،مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بیست‌وهشتمین سفر استانی در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی با حضور در شهرهای میاندوآب، ملکان و بناب؛ ضمن بازدید از شعب و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و برگزاری جلساتی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولان محلی، به بررسی نیازها و مسائل بیمه‌شدگان این شهرها پرداخت و گفت: حضور میدانی ما در استان‌ها برای این است که عملکرد خود را از زاویه نگاه مخاطبان و ذیینفعان و مسئولان محلی ارزیابی کنیم و مشکلات و کاستی‌های احتمالی را به صورت مستقیم شناسایی کرده و برطرف کنیم. امروز افتخار تأمین‌اجتماعی این است که اولویت اصلی خود را خصوصاً در حوزه دارای اولویتی مانند درمان، بر توسعه امکانات و ظرفیت‌ها در مناطق کم‌برخوردار متمرکز کرده است. در دوره مدیریتی جدید در سازمان تأمین‌اجتماعی با وجود همه مشکلاتی که وجود داشته، در توسعه خدمات کوتاهی نکرده‌ایم و در حال حاضر بالغ بر ۱۸۰ پروژه در حال ساخت، توسعه، ایجاد و بهسازی داریم که بخش عمده این پروژه‌ها، مراکز درمانی با اولویت مناطق کمتر برخوردار هستند. رویکرد ما در سازمان تأمین‌اجتماعی این است که مردم و افراد تحت پوشش باید به شکل عادلانه به خدمات ما دسترسی داشته باشند.

دکتر میرهاشم موسوی در ابتدای این سفر و در شهرستان ملکان در جلسه‌ای که با حضور موسوی نماینده مردم شریف ملکان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی این شهرستان و در محل درمانگاه تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت:محرومیت مناطق مختلف، ذاتی و هویتی منطقه نیست بلکه ناشی از کم‌کاری‌ها و مشکلات مدیریتی گذشته است اگر نگاه ما به مسائل و ظرفیت‌های مناطق مختلف صحیح بوده و در مدیریت و تصمیم‌گیری‌ها درست عمل کرده و امکانات را متناسب با ظرفیت‌ها و به شکل عادلانه توزیع کنیم؛ نباید منطقه محرومی در کشور داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: امروز افتخار تأمین‌اجتماعی این است که اولویت اصلی خود را خصوصاً در حوزه پر اهمیت درمان، بر توسعه امکانات و ظرفیت‌های در مناطق کم برخوردار متمرکز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در دوره مدیریتی جدید در سازمان تأمین‌اجتماعی علیرغم وجود مشکلات؛ در توسعه خدمات کوتاهی نکرده‌ایم و در حال حاضر بالغ بر ۱۸۰ پروژه در حال ساخت، توسعه، ایجاد و بهسازی داریم که بخش عمده این پروژه‌ها، مراکز درمانی با اولویت مناطق کمتر برخوردار هستند. رویکرد ما در سازمان تأمین‌اجتماعی این است که مردم و افراد تحت پوشش باید به شکل عادلانه به خدمات ما دسترسی داشته باشند. اینکه گفته می شود این دولت، دولت مردمی و عدالت محور است به همین معناست که فراهم کردن امکان دسترسی عادلانه همه مردم به خدمات، در اولویت این دولت است. حضور میدانی ما در استان‌ها هم برای این است که عملکرد خود را از زاویه نگاه مخاطبان و ذی‌نفعان و مسئولان محلی ارزیابی کنیم و مشکلات و کاستی‌های احتمالی را شناسایی کرده و برطرف کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: طبیعی است که همه مشکلات و کاستی‌ها را یک شبه نمی‌توان حل کرد اما به تدریج و به اقتضای منابع و همواره با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار به توسعه خدمات تأمین اجتماعی ادامه خواهیم داد. دکتر موسوی در این جلسه از فرماندار ملکان خواست که فهرستی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این منطقه تهیه و به سازمان تأمین‌اجتماعی ارائه کند تا پس از بررسی و در قالب تکمیل زنجیره سرمایه‌گذاری‌های پیشین سازمان تأمین‌اجتماعی و صنایع موجود منطقه و با رعایت اصل سودآوری سرمایه گذاری؛ در مورد سرمایه‌گذاری شستا در این منطقه، بررسی و اقدام شود.
وی در این زمینه افزود: در سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ما ملزم به صیانت از منابع و ایجاد ارزش افزوده هستیم و امروز ولایتتمداری در سازمان تأمین‌اجتماعی در معنای اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری معنا پیدا می‌کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین در مورد تأمین امکانات و تجهیزات جدید برای درمانگاه تأمین اجتماعی ملکان به محض جذب پزشکان متخصص در این مرکز، قول مساعد داد.