دیدار دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت راه آهن آذربایجان با دبیر ستاد استان
دیدار دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت راه آهن آذربایجان با دبیر ستاد استان

حجت الاسلام و المسلمین نستوهی در دیدار با دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت راه آهن آذربایجان بر لزوم خدمت رسانی بهتر به مسافرین به عنوان یک معروف تاکید کرد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی؛ حجت الاسلام […]

حجت الاسلام و المسلمین نستوهی در دیدار با دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت راه آهن آذربایجان بر لزوم خدمت رسانی بهتر به مسافرین به عنوان یک معروف تاکید کرد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی؛ حجت الاسلام و المسلمین نستوهی در این دیدار با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در ادارات و سازمان ها مخصوصا مراکز مسافربری درون شهری و برون شهری، خواستار نصب تابلو و بیلبوردهایی با مضامین عفاف و حجاب در این سازمان تاکید کرد.

همچنین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در ادامه توضیح کاملی در مورد اقدامات شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل راه آهن در باب شناسایی مصادیق معروف و منکر و ایجاد غرفه فروش محصولات عفاف حجاب و محلی برای مشاوره در سالن انتظار راه آهن ارائه داد و به خدمت رسانی بهتر به مسافران به عنوان معروف تاکید کرد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین توحیدی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر راه آهن آذربایجان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شورا در مدت مسئولیتش در دستگاه متبوع ، آمادگی خود را جهت برگزاری دوره های حضوری ضمن خدمت امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد.