آیین تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهنده ابتدایی استان آذربایجان شرقی/پوررادی: باید فرصت و فضای فعالیت برای رشد و تعالی همه دانش آموزان فراهم شود
آیین تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهنده ابتدایی استان آذربایجان شرقی/پوررادی: باید فرصت و فضای فعالیت برای رشد و تعالی همه دانش آموزان فراهم شود

آیین تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهنده ابتدایی استان آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور مدیر کل در تبریز برگزار شد. به گزارش صدای آناک به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین علی پوررادی در این آیین یادآور شد: برای […]

آیین تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهنده ابتدایی استان آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور مدیر کل در تبریز برگزار شد.

به گزارش صدای آناک به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین علی پوررادی در این آیین یادآور شد: برای شکوفایی استعداد دانش آموزان نباید کوچک ترین کوتاهی کرد چرا که کوتاهی در این مورد ظلم به خود و کشور عزیزمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش با تقدیر از دانش آموز منتخب نمایشگاه رینوتکس «پارمیس صدیقی» افزود : باید فرصت و فضای فعالیت برای رشد و تعالی همه دانش آموزان فراهم شود چرا که این همان عدالت آموزشی است .

پوررادی ضمن استقبال از انتقادات و پیشنهادات معلمان که در خط مقدم آموزش و پرورش هستند، افزود : تلاش و فعالیت در اولویت اقدامات باشد.

این مقام مسئول افزود : افتخار و سعادت ما حضور در جمع معلمان است و قطعا در تلاش خواهیم بود این اتفاق بیش از پیش صورت گیرد.
 
شما معلمان پژوهنده سردمداران آموزش های تمام ساحتی هستید

کامیار قهرمانی فرد نیز در این آیین گفت: تربیت تمام ساحتی باید انجام شود که ریشه این تربیت در دوران ابتدایی شکل می‌گیرد و از خسران و تباهی جلوگیری می کند.

معاون آموزش ابتدایی استان با تاکید بر اینکه آموزش با تکیه بر یک منبع واحد نتیجه نخواهد داد، افزود: تنها سخن گفتن معلم و گوش دادن دانش آموزان باعث شده حتی تفاوت های فردی دانش آموزان نیز مورد بی توجهی قرار بگیرد.