مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی تشریح کرد؛جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در آذربایجان شرقی
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی تشریح کرد؛جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در آذربایجان شرقی

به گزارش صدای آناک،امیر «عباسی» از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در آذربایجان شرقی خبر داد. امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در تبریز، از برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام […]

به گزارش صدای آناک،امیر «عباسی» از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در آذربایجان شرقی خبر داد.

امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در تبریز، از برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار داشت: مراسم تشییع این شهدای والامقام روز سه‌شنبه ۶ دی ساعت ۱۰ از میدان شهدا به سمت میدان ساعت تبریز برگزار می‌شود و آیت‌الله «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امام جمعه تبریز سخنران این مراسم خواهند بود. در ادامه، پیکر مطهر یک شهید گمنام در استانداری آذربایجان شرقی و یک شهید گمنام در پارک مفاخر تبریز به خاک سپرده خواهد شد.

وی ادامه داد: همان روز، آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام در شهرستان ورزقان و یک شهید گمنام دیگر در شهرستان ملکان برگزار می‌شود.

امیر «عباسی» افزود: روز چهارشنبه ۷ دی‌ مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر و منور سه تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شرکت تراکتورسازی، پالایشگاه نفت تبریز و دانشگاه فرهنگیان علامه امینی (واحد برادران) برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: روز دوشنبه ۱۲ دی‌ نیز مراسم تشییع و تدفین یک شهید گمنام در شرکت پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تاکید کرد: از عموم مردم غیور و شهید پرور استان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، دانش‌آموزان و دانشجویان و جوانان عزیز دعوت می‌شود تا در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گرانقدر شرکت کنند.