شهدای گمنام یاری می‌کنند تا راه انقلاب را گم نکنیم
شهدای گمنام یاری می‌کنند تا راه انقلاب را گم نکنیم

سردار «عباسقلی‌زاده» گفت: شهدای گمنام که هر از گاهی در تفحص‌ها کشف و در شهرها تشییع می‌شوند، ما را یاری می‌کنند خط سیر اسلام و انقلاب را گم نکنیم. به گزارش صدای آناک به نقل ازدفاع پرس از تبریز، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا امروز (چهارشنبه) در آیین تشییع شهید گمنام در گروه […]

سردار «عباسقلی‌زاده» گفت: شهدای گمنام که هر از گاهی در تفحص‌ها کشف و در شهرها تشییع می‌شوند، ما را یاری می‌کنند خط سیر اسلام و انقلاب را گم نکنیم.

به گزارش صدای آناک به نقل ازدفاع پرس از تبریز، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا امروز (چهارشنبه) در آیین تشییع شهید گمنام در گروه صنعتی تراکتورسازی، با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا آبرو و عزت کشور و اسلام حفظ شود، اظهار داشت: شهدا جان فدا کردند تا ما بتوانیم با عزت و ایمن زندگی کنیم و در برابر دشمن سر خم نکنیم.

وی افزود: شهدای گمنام که هر از گاهی در تفحص‌ها کشف و در شهرها تشییع می‌شوند، ما را یاری می‌کنند خط سیر اسلام و انقلاب را گم نکنیم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه پیامبر اسلام مسلمانان را به قرآن و عترت سفارش کرده است، گفت: به تأسی از قرآن و عترت باید در برابر ظالم بایستیم و از مظلوم دفاع کنیم؛ ملت ایران در این خصوص سربلند است و همه دنیا بر آن گواهی دارند.

سردار عباسقلی‌زاده اضافه کرد: مردم وفادار ایران در همه عرصه‌ها ایستادگی کرده‌اند و نمونه آن کارکنان این مرکز صنعتی هستند که علاوه بر فعالیت در زمان جنگ، اکنون در عرصه اقتصادی تلاش می‌کنند و همه این اقدامات به برکت شهداست.

وی تسلیم ابرقدرت‌های شرق و غرب در برابر ایران را حاصل مجاهدت مردم و شهدا دانست و عنوان کرد: امروز حقانیت ایران بر همه ثابت شده است. 

فرمانده سپاه عاشورا بر ضرورت مقاومت در فضای مجازی تاکید کرد و یادآور شد: دشمن در فضای مجازی قوی کار می‌کند و با شایعه و دروغ درصدد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.در عین حال ما در فضای واقعی مقاوم هستیم و با همان روحیه دوران دفاع مقدس تلاش می‌کنیم. 

سردار عباسقلی‌زاده افز‌ود: امروز تحریم دشمنان نیز در راستای مقابله با ماست، گرچه تحریم‌ها بر مردم فشار می‌آورد ولی علی‌رغم آن مردم صبورانه مقاومت می‌کنند و با وجود مشکلات اقتصادی و کاستی‌های برخی مسئولان، در کنار نظام و انقلاب ایستاده‌اند تا به هدف و آرمان اصلی خود برسند.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: اگر ملل آزاده جهان به پیشگامی ایران در برابر مستکبران ایستادگی نکند، مسلمانان باز مورد ظلم قرار خواهد گرفت بنابراین ایران باید با تکیه بر توان خود و به تاسی از راه روشن شهدا به استقامت خود ادامه دهد.