مخابره اخبار مثبت بخش صنعت به جامعه ضروری است
مخابره اخبار مثبت بخش صنعت به جامعه ضروری است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تشکیل انجمن شورای هماهنگی روابط عمومی ها با محوریت بخش خصوصی گفت: با توجه به جایگاه آذربایجان شرقی در بخش های صنعت، معدن و تجارت جای روابط عمومی و رسانه در بخش تولید خالی است که این خلا باید پر شود و واحدهای […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تشکیل انجمن شورای هماهنگی روابط عمومی ها با محوریت بخش خصوصی گفت: با توجه به جایگاه آذربایجان شرقی در بخش های صنعت، معدن و تجارت جای روابط عمومی و رسانه در بخش تولید خالی است که این خلا باید پر شود و واحدهای صنعتی بزرگ که پیشرفت های زیادی در حوزه های مختلف دارند اخبار مثبت را به جامعه مخابره کنند.
به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ صابر پرنیان ظهر امروز در دومین نشست صمیمی مدیران روابط عمومی سازمان های اقتصادی و بخش خصوصی با بیان این که تولید توسط بخش خصوصی در استان انجام می شود، افزود: با توجه به این که دستگاه های دولتی مسئول ایجاد بستری مناسبی برای توسعه بخش خصوصی هستند بنا بر این باید با دستیابی به ادبیات و تفکری مشترک زمینه ایجاد زیرساخت ها را فراهم کنیم چرا که سرمایه گذاران منتظر تامین زیرساخت ها نمی ماند.
وی با اشاره به پیشرفت های بخش صنعت در آذربایجان شرقی گفت: شرکت تراکتورسازی ایران امسال رکورد ۵۰ ساله تولید را شکست همچنین شرکت های چرخشگر، موتوژن، ایدم، کلر پارس و شیشه از جمله مجموعه های صنعتی هستند که امسال رشد چشمگیری داشتند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی روند تولید را در استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: ۸۰ درصد شرکت های دانش بنیان برای تجاری سازی محصولات از ما تقاضای واگذاری زمین کرده اند که این موضوع نشان دهنده رشد و توسعه در بخش تولید و صنعت است.
پرنیان با بیان این که در حال حاضر دو هزار و ۶۶۰ کارخانه در حال ساخت در استان وجود دارد، گفت: می خواهیم بخش خصوصی را وارد جریانات تصمیم سازی کنیم که در این زمینه باید این جریان را با برنامه و با دستورکارهای مشخص هدایت کنیم.
وی اضافه کرد: بخش تولید متعلق به مردم است و همه موظف به همکاری با فعالان این بخش هستیم و باید در این زمینه پاسخگو باشیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: باید موضوع روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها در واحدهای تولیدی تقویت شده و مطالبات بخش اقتصاد، تولید و کسب و کارها با صدای بلند مطرح شود تا استان را به بهشت سرمایه گذاری کشور تبدیل کنیم.