با موضوع مشاغل سخت و زیان آور؛جلسه کارگروه شورای گفتگوی آذربایجان شرقی برگزار شد
با موضوع مشاغل سخت و زیان آور؛جلسه کارگروه شورای گفتگوی آذربایجان شرقی برگزار شد

جلسه کارگروه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با موضوع بررسی مشکلات ناشی از نحوه تشکیل پرونده در کمیته های بررسی و تطبیق مشاغل سخت و زیان آور تشکیل شد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اتاق تبریز، جلسه کارگروه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با موضوع بررسی […]

جلسه کارگروه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با موضوع بررسی مشکلات ناشی از نحوه تشکیل پرونده در کمیته های بررسی و تطبیق مشاغل سخت و زیان آور تشکیل شد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اتاق تبریز، جلسه کارگروه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با موضوع بررسی مشکلات ناشی از نحوه تشکیل پرونده در کمیته های بررسی و تطبیق مشاغل سخت و زیان آور با حضور فعالان بخش خصوصی و کارشناسان ادارات دولتی مربوطه در محل اتاق تبریز برگزار شد.

در این جلسه، صاحبان صنایع از رفتار سلیقه ای تیم تصمیم گیرنده و نبود وحدت رویه در اعمال این قانون انتقاد کرده و اجرای ناقص و سلیقه ای این قانون را به ضرر کارفرما و کارگر دانسته و بر ضرورت اعمال دقت بیشتر توسط کمیته های سنجش تاکید کردند.

در این نشست مقرر شد تمهیدات لازم برای اصلاح و ایمن سازی واحدهای تولیدی با تشکیل دبیرخانه ای فراهم شده و آموزش های لازم با موضوع مشاغل سخت و زیان آور به کارگران و کارفرمایان ارائه شود. همچنین موضوع عملکرد کمیته های بررسی و سنجش در شورای گفتگوی استان مطرح شده و ابهامات قانونی این آیین نامه نیز به دبیرخانه ملی شورای گفتگو ارجاع می شود تا امکان پیگیری و رفع این ابهامات در سطح ملی فراهم شود.