اعضای هیات و ورزشکاران رشته گلف امروزه خود را در پویایی این ورزش سهیم می‌دانند.
اعضای هیات و ورزشکاران رشته گلف امروزه خود را در پویایی این ورزش سهیم می‌دانند.

رییس هیات گلف استان آذربایجان‌ شرقی عنوان کرد: امروزه اعضای هیات و ورزشکاران رشته گلف امروزه خود را در پویایی این ورزش سهیم می‌دانند چرا که تمامی اقدامات در راستای تحقق خیرجمعی؛ با تاکید بر اصل مشورت و کار تیمی، صورت می گیرد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی هیات گلف استان آذربایجان […]

رییس هیات گلف استان آذربایجان‌ شرقی عنوان کرد: امروزه اعضای هیات و ورزشکاران رشته گلف امروزه خود را در پویایی این ورزش سهیم می‌دانند چرا که تمامی اقدامات در راستای تحقق خیرجمعی؛ با تاکید بر اصل مشورت و کار تیمی، صورت می گیرد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی هیات گلف استان آذربایجان شرقی، امیر کِوین با بیان اینکه اعضای هیات و ورزشکاران رشته گلف امروزه خود را در پویایی این ورزش سهیم می‌دانند، اظهار کرد: با توجه به اینکه رشته گلف یکی از ورزش های مفرح و خانواده محور به شمار می رود، خوشبختانه در حال حاضر شاهد فعالیت چشمگیر ورزشکاران در این رشته و کمیته های مینی گلف، بهکاپ و وودبال هستیم، از تلاش تمامی آنها تقدیر و تشکر می کنیم که منجربه پویایی و نشاط شده اند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه پویایی جامعه در سایه حرکت علمی و تلاش کارکنان متعهد است، مطرح کرد: فعالیت مستمر هیات گلف می‌تواند این رشته را به قلب تپنده ورزش قهرمانی استان تبدیل کند، امیدواریم برخی موانع موجود پیش‌روی منجمله زیرساخت های این ورزش برطرف شود تا فعالیت‌ها به نحو مطلوب پیش رود و در دسترس همگان قرار گیرد.

رییس هیات گلف استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه گلف یک رشته ورزشی دوستدار محیط زیست است و هرجایی که ایجاد می‌شود با آبادانی و بهبود وضعیت زیست محیطی همراه خواهد بود، گفت: گلف در عین حال یک رشته شخصیت‌ساز است و در حالی که ۶۰۰ سال از قدمت آن می‌گذرد اما در طول تمامی این سالیان هیچ حاشیه‌ای با خود خلق نکرده است.

کوین در پایان سخنان خود با اشاره به نقش مهم جمعیت جوان و پویا در تقویت مسیر پیشرفت کشور خاطر نشان کرد: لازم است رفع نیازهای ورزشکاران رشته گلف بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا بتوان با همکاری و همراهی جوانان، گام های مطلوبی به سمت موفقیت و پیشرفت برداشت.