۸ اثر ثبت جهانی در سال آینده در آذربایجان شرقی
۸ اثر ثبت جهانی در سال آینده در آذربایجان شرقی

به گزارش صدای آناک،شالبافبان در نشست بررسی راهکارهای جذب گردشگر به استان آذربایجان شرقی افزود: یکی از چالش های جدی ما در حوزه معرفی طرفیت های گردشگری نداشتن محتوای مناسب است. وی گفت: فعالان حوزه گردشگری باید در این زمینه در توجیه نمایندگان استانی مجلس کوشا باشند و ترمیم های موردی قوانین بسیار می تواند راهگشا […]

به گزارش صدای آناک،شالبافبان در نشست بررسی راهکارهای جذب گردشگر به استان آذربایجان شرقی افزود: یکی از چالش های جدی ما در حوزه معرفی طرفیت های گردشگری نداشتن محتوای مناسب است.

وی گفت: فعالان حوزه گردشگری باید در این زمینه در توجیه نمایندگان استانی مجلس کوشا باشند و ترمیم های موردی قوانین بسیار می تواند راهگشا باشد.

شالبافیان گفت: امروز تمام هزینه های ناظر بر تولید و نشر برای تمامی بنگاه های اقتصادی کشور به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی قلمداد می شود و با پیگیری های انجام شده این امر برای سال های بعد هم دائمی شد که فرصتی را برای همه دغدغه مندان گردشگری فراهم می کند.

معاون گردشگری کشور گفت: شهر تبریز از کلان‌شهرهای رتبه اول کشور است و هدف اصلی این برنامه که تحلیل درست استان است، معرفی و بازاریابی گردشگری و جذب گردشگر به این شهر فاخر است.

وی همچنین گفت: دیگر دغدغه و خواسته و مطالبه دو دهه فعالان حوزه گردشگری حمایت صندوق حمایت از توسعه گردشگری است که این را هم دولت تصویب کرد.

او در ادامه تاکید کرد: فعالان اقتصادی استان را باید برای سرمایه گذاری و تولید محتوای گردشگری در راستای توسعه گردشگری استان کرد که شهر تبریز از کلان شهرهای رتبه اول کشور است، آذربایجان شرقی در سال آینده ۸ اثر ثبت جهانی خواهد داشت که ظرفیت بسیار مناسبی برای جذب گردشگر ورودی ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: با وزارت خارجه و دستگاه های دیگر در مورد صدور ویزا و واگذاری این امر به دفاتر و غیره نیز صحبت هایی داشته ایم.