دیدار مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با معاونان و مدیران آبفای آذربایجان شرقی
دیدار مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با معاونان و مدیران آبفای آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با معاونان و مدیران آبفای آذربایجان شرقی دیدار و از نردیک در جریان مسائل شرکت قرار گرفت.  به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی آبفای استان ،دکتراتابک جعفری در این دیدار تشکر و قدردانی از تلاشهای همه جانبه همکاران در بخش های مختلف شرکت اظهار داشتند، شرکت […]

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با معاونان و مدیران آبفای آذربایجان شرقی دیدار و از نردیک در جریان مسائل شرکت قرار گرفت. 

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی آبفای استان ،دکتراتابک جعفری در این دیدار تشکر و قدردانی از تلاشهای همه جانبه همکاران در بخش های مختلف شرکت اظهار داشتند، شرکت آب و فاضلاب بعنوان یک شرکت خدمات رسان در تمامی مقاطع در شرایط سخت کاری نسبت به انجام وظایف خود واقف بوده و از هیچگونه تلاشی دریغ ننموده است و امیدواریم این روند رو به رشد بوده و ادامه دار باشد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اهمیت آب با توجه به شرایط کشور و استان اظهار داشت: در حوزه آب و فاضلاب مدیریت و برنامه ریزی جدی اتفاق افتاده که مهمترین آن آبرسانی به روستاهای محروم است و حتما باید پروژه های عمرانی و زیربنایی به جد دنبال و تامین اعتبار شود.
دکتراتابک جعفری با تقدیر از فعالیت های انجام یافته در حوزه فرهنگ بهینه مصرف تصریح کرد: باید در این حوزه بیشتر از این تلاش کرد تا در تابستان سال آتی مردم با صرفه جویی ۱۰ الی ۱۵ درصدی مشکلی در تامین آب نباشد.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات عوامل این مجموعه برای تأمین آب پایدار و خدمات رسانی به کلانشهر تبریز گفت: شرکت آب و فاضلاب استان با تمهیدات و اقدامات پیش بینی شده در همه حال آماده بوده و در حال خدمت رسانی می باشد تا مردم عزیز بدون افت و یا قطعی آب سپری نمایند .
مهندس خانی در ادامه تاکید کرد: افقی جامع برای پروژه های آب و فاضلاب در نظر گرفته شده است که با اجرای آن استان به لحاظ زیرساخت های آب و فاضلاب تضمین و شرایط بهتر خواهد شد.
در ادامه این دیدار کارکنان به صورت رو در رو با مدیرعامل شرکت آبفای آذربایجان شرقی  به گفتگو پرداختند و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با صبر و حوصله نسبت به ارائه پاسخ به همکاران اهتمام ویژه داشته و اظهار کرد  مجموعه معاونین و مدیران شرکت در تلاش هستند تا با تلاش فراوان  بتوانند امکانات مورد نیاز و رضایت کارکنان و خانوادهای آنان را فراهم نمایند.