سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در اولین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران رتبه نخست را بدست اورد
سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در اولین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران رتبه نخست را بدست اورد

غرفه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران از بین غرفه های این نمایشگاه که از ۱۹ تا ۲۲ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران با حضور بیش ۳۵۰ سازمان و شرکت تولیدکننده ایران برگزار شد، حائز رتبه نخست گردید.به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان […]

غرفه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران از بین غرفه های این نمایشگاه که از ۱۹ تا ۲۲ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران با حضور بیش ۳۵۰ سازمان و شرکت تولیدکننده ایران برگزار شد، حائز رتبه نخست گردید.
به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان ، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با حضور در غرفه آذربایجان شرقی، تندیس و لوح غرفه برتر را به وحید کاظم زاده سخنگو ، مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی اهدا کرد.
علیرضا رضازاده پس از اهدای این تندیس گفت: نمایشگاه جامع کشاورزی ایران امسال با هدف خاص و ویژه ای برگزار شده است از این جهت که زنجیره ارزش به طور کامل قابل ارائه باشد و با حضور شرکت های دانش بنیان، فناوری های روز، حوزه تولید، بهره برداری، مصرف و بازار که براساس قانون انتزاع به وزارت جهاد کشاورزی محول شده است، بتواند آورده های خوبی را برای بخش کشاورزی داشته باشد.
وی با اشاره به استقبال پرشور از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در مساحت ۲۵ هزار مترمربع و ۱۱ سالن برگزار شد که یک اتفاق بی سابقه در برگزاری نمایشگاههای کشاورزی بود.
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اختصاص یکی از سالن های نمایشگاه جامع کشاورزی ایران به مجموعه های وزارت جهادکشاورزی، گفت: سازمانهای استانی، شرکت ها و سازمانهای ملی در این سالن حاضر شدند و ظرفیت های خود را به نمایش گذاشتند، که نتایج خوبی هم در برداشت.
رضازاده ادامه داد: آذربایجان شرقی حضور بسیار چشمگیری در این نمایشگاه داشت و یک غرفه خوب با فضاسازی عالی داشت که توانسته بودند حداکثر استفاده را از یک فضای مختصر داشته باشند.
وی عملکرد آذربایجان شرقی در ارائه محصول را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: شهرستانی از آذربایجان شرقی نبود که محصولاتش در این غرفه ارائه نشده باشد و فناوری های نو و دانش بنیان، صنایع دستی صندوق های خرد زنان روستایی نیز در این غرفه ارایه شده بود.
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با تشکر از مسئولان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه، گفت: خوشبختانه غرفه ای در شان آذربایجان شرقی در این نمایشگاه تدارک دیدند و باید از جناب آقای دکتر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و جناب آقای دکتر کاظم زاده رئیس اداره روابط عمومی این استان که برای این آذربایجان شرقی دغدغه دارند، قدردانی کنم و امیدوارم آذربایجان شرقی رونقی در شان بهره برداران و کشاورزان این استان به وجود بیاید و اقتصاد کشاورزی بتواند مشکلات ناشی از اشتغال و درآمدزایی را در این استان رفع کند.