دو انتصاب جدید در شرکت توزیع نیروی برق تبریز
دو انتصاب جدید در شرکت توزیع نیروی برق تبریز

سرپرستان امور برق ستارخان و امور برق قراملک برق تبریز معرفی شدند. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، این آیین با حضور جعفر فرشباف حامد؛ عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و مهندسی برق تبریز، رسول زینالی؛ مدیریت توزیع برق شهرستان تبریز و جمعی از مدیران امور برگزار شد.  بر […]

سرپرستان امور برق ستارخان و امور برق قراملک برق تبریز معرفی شدند.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، این آیین با حضور جعفر فرشباف حامد؛ عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و مهندسی برق تبریز، رسول زینالی؛ مدیریت توزیع برق شهرستان تبریز و جمعی از مدیران امور برگزار شد.

 بر این اساس طی احکامی از سوی عباس حسامی؛ رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل، علی قاسم‌نژاد به عنوان سرپرست امور برق ستارخان و داوود پور آذر به عنوان سرپرست امور برق قراملک معرفی شدند.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی برق تبریز در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت در امورهای برق تبریز گفت: هر امور به مثابه یک دانشگاه فنی است.

جعفر فرشباف حامد افزود: این دانشگاه علاوه بر اینکه فرصت آموزش و یادگیری را در اختیار مدیران قرار می‌دهد، باید همزمان خدمت به مشترکین و ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه خدمات را در اولویت کاری قرار دهد.

یادآور می شود، علی قاسم‌نژاد قبل از این سمت، به‌عنوان رئیس اداره برق باسمنج و داوود پور آذر به‌عنوان مدیر امور برق ستارخان در برق تبریز فعالیت داشتند.