اتم: امید و توانمندشناختی مردم
اتم: امید و توانمندشناختی مردم

نشست تخصصی رویداد اتم در تبریز برگزار خواهد شد. به گزارش خبرنگار صدای آناک به نقل از روابط عمومی امداد صنعت نانو، با حضور یداله جعفری، بنیان‌گذار امداد صنعت نانو و جواد ابراهیم‌زاده، مدیر برگزاری رویداد اتم، برگزار شد. ابتدا در این نشست، جواد ابراهیم‌زاده، مسئول برگزاری این رویدادِ مهمِ استعدادیابیِ حرفه‌ای، اظهار داشت: رویکرد […]

نشست تخصصی رویداد اتم در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار صدای آناک به نقل از روابط عمومی امداد صنعت نانو، با حضور یداله جعفری، بنیان‌گذار امداد صنعت نانو و جواد ابراهیم‌زاده، مدیر برگزاری رویداد اتم، برگزار شد.

ابتدا در این نشست، جواد ابراهیم‌زاده، مسئول برگزاری این رویدادِ مهمِ استعدادیابیِ حرفه‌ای، اظهار داشت: رویکرد جدید برنامه اتم، برگزاری رویدادهای استانی با تکیه بر پتانسیل‌های جوان و بومی می‌باشد که برگزاری هرچه بهتر این رویداد، مستلزم حرکت جهادی است تا بتواند در کمترین زمان ممکن، بیشترین کارایی را داشته باشد.

وی اشاره کرد: این رویداد با محوریت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل امور اجتماعی استانداری و گروه جهادی ققنوس، در استان آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

مسئول رویداد اتم گفت: سازمان‌ها و مراکزی که با انجمن‌های مردم نهاد، گروه‌ها و فعالین اجتماعی ارتباط دارند، می‌توانند در امر شناسایی و معرفی اتم‌ها نقش‌آفرینی نمایند که شعار برگزاری استانی این رویداد پیوست شهر بهترین‌ها در کنار شهر اولین‌ها می‌باشد.

وی افزود: هدف این رویداد، شناسایی و حمایت جهت رشد و تکثیر الگوها و تجربه‌های موفق مردمی که فناورانه، خلاقانه و مسئله‌محور هستند، می‌باشد. گفتنی است؛ رویداد اتم در ۱۲ حوزه کاری اعم از سلامت، خدمات شهری، تفریح و نشاط، محیط زیست، آموزش، سبک زندگی، مطالبات اجتماعی، امور خیریه، ورزش، گردشگری، کسب‌وکار و کشاورزی می‌باشد که در نیمه اول بهمن ماه در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

در ادامه جعفری عنوان کرد: برنامه اتم از شبکه یک سیما همیشه برنامه مورد علاقه‌ام بود که این برنامه وارد مرحله ضبط استانی شده‌ است. احیاگران امداد صنعت نانو نیز با ۱۲ کارگروه تخصصی و علمی خود، در یافتن اتم‌های بالقوه آذربایجان‌شرقی با شعار «هر خانه یک مرکز اتم بی‌بدیل استثنایی» را حمایت خواهیم کرد.

جعفری افزود: شهر تبریز پس از هرات محل تجمع دانشمندان و نخبگان بیشماری بوده و برنامه اتم مسیری هست برای معرفی، رشد و تکثیر الگوها و ایده‌های جوانان موفق آذربایجان‌شرقی که در این شرایط نباید در بروز رسانی استعدادیابی جوانان و تبدیلشان به اتم، زمان را از دست داد.

جعفری در پایان، برای تحقق اهداف والای این رویداد، از طرف کانون علمی خدمت رضوی استان، معاونت علمی و پژوهشی جامعه اسلامی کارگران کشور و آکادمی امداد صنعت نانو، اعلام آمادگی نمود.و نوید دادن تبریز را نقطه جغرافیای حل مساله و انتقال تجربیات تبدیل خواهیم کرد