دیدار فرماندار سراب بامدیر کل محیط زیست آذربایجان شرقی
دیدار فرماندار سراب بامدیر کل محیط زیست آذربایجان شرقی

مدیرکل حفاظت محیط زیست و فرماندار شهرستان سراب در هفته هوای پاک دیدار کرده و در خصوص مسائل محیط زیستی شهرستان سراب گفتگو کردند. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی : شهنام اشتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به روند توسعه شهرستان سراب گفت: […]

مدیرکل حفاظت محیط زیست و فرماندار شهرستان سراب در هفته هوای پاک دیدار کرده و در خصوص مسائل محیط زیستی شهرستان سراب گفتگو کردند.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی : شهنام اشتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به روند توسعه شهرستان سراب گفت: با توجه به اینکه شهرستان سراب جزء شهرستانهای درحال توسعه است بایستی از ابتدای امر براساس سند آمایش سرزمین تسعه یابد و توسعه صنایع منطبق بر اهداف توسعه پایدار باشد.
علی جهانیفرمانداری شهرستان سراب نیز  در این دیدار با اشاره به مشکلات تعدادی از واحد های تولیدی و صنعتی خواستار تسهیل و رفع موانع تولید این واحد ها شد .
وی با اشاره به اقدامات مطالعاتی و مقدماتی احداث موزه تاریخ طبیعی سراب گفت :این طرح با مشارکت بخش خصوصی در محل پارک جنگلی آرال احداث خواهد شد .فرماندار سراب بر ضرورت تسریع در عملیات اجرایی این طرح تاکید کرد.