بخش خصوصی برای تشکیل پارلمان قدرتمند آماده شود
بخش خصوصی برای تشکیل پارلمان قدرتمند آماده شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اذربایجان شرقی خواستار آماده شدن فعالان اقتصادی استان برای تشکیل پارلمان بخش خصوصی قدرتمند شد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت اذربایجان شرقی صابر پرنیان با اشاره به فرارسیدن ایام برگزاری دهمین دوره انتخابات اتاق‌ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز همزمان با سراسر کشور افزود: […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اذربایجان شرقی خواستار آماده شدن فعالان اقتصادی استان برای تشکیل پارلمان بخش خصوصی قدرتمند شد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت اذربایجان شرقی صابر پرنیان با اشاره به فرارسیدن ایام برگزاری دهمین دوره انتخابات اتاق‌ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز همزمان با سراسر کشور افزود: با توجه به ظرفیتهای صنعتی و تجاری استان و همچنین موقعیت اقتصادی کشور در منطقه و جهان، لازم است فعالان بخش خصوصی با آمادگی کامل زمینه تشکیل اتاق بازرگانی قدرتمند را فراهم کنند.

وی از اتاق بازرگانی به عنوان آینه منعکس کننده سیمای اقتصادی استان یاد کرد و ادامه داد: ارتباط محکم دو بخش دولتی و خصوصی در گرو پایه ریزی یک سازمان منسجم و فعال است.

پرنیان تصریح کرد: مشارکت مسئولانه فعالان بخش خصوصی در انتخابات این دوره اتاق بازرگانی تبریز، برای استمرار چرخش سریع چرخهای اقتصادی استان و حرکت در مسیر توسعه صنعتی و تجاری، مورد انتظار است.