آغاز جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور پرشور کودکان و نوجوانان
آغاز جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور پرشور کودکان و نوجوانان

جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور پرشور کودکان و نوجوانان و استقبال از برنامه‌های برگزار شده آغاز شد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این برنامه‌ها با هدف معرفی و آشنایی مخاطبان با وقایع و رویدادهای دوران پرشکوه انقلاب اسلامی و […]

جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور پرشور کودکان و نوجوانان و استقبال از برنامه‌های برگزار شده آغاز شد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این برنامه‌ها با هدف معرفی و آشنایی مخاطبان با وقایع و رویدادهای دوران پرشکوه انقلاب اسلامی و اجرای فعالیت‌های جذاب و متنوع فرهنگی هنری و ادبی همراه بوده است.

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای هادیشهر، هشترود، بستان‌آباد، سراب، ملکان، عجبشیر، اهر، شبستر، چاراویماق، ورزقان، سراب، کلیبر، مرند، آذرشهر و تبریز با اجرای قصه‌گویی، مسابقه، خاطره‌گویی، معرفی کتاب، اجرای نمایش خلاق و بازدید از نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان میزبان این برنامه‌ها بودند.

کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان به مسئولیت کانون برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده‌ای را برای ایام الله دهه مبارک فجر تدارک دیده است.