توزیع ۵۰۰ تن مرغ منجمد و دو هزار و ۲۷۵ تن شکر در آذربایجان شرقی
توزیع ۵۰۰ تن مرغ منجمد و دو هزار و ۲۷۵ تن شکر در آذربایجان شرقی

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در آستانه شب عید و ماه مبارک رمضان ، در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار عرضه شکر و مرغ منجمد در آذربایجان شرقی انجام می گیرد.به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، منوچهر رحمانی در گفتگو با […]

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در آستانه شب عید و ماه مبارک رمضان ، در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار عرضه شکر و مرغ منجمد در آذربایجان شرقی انجام می گیرد.
به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، منوچهر رحمانی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در آذربایجان شرقی شکرخانوار به میزان ۴۰۰ تن و صنعت و صنوف به میزان یک هزار و ۸۷۵ تن تخصیص یافته است. همچنین توزیع ۵۰۰ تن مرغ منجمد جهت ایجاد تعادل در بازار انجام می گیرد.
وی افزود: شکر با قیمت هرکیلو ۱۸ هزار تومان (قیمت عمده تحویل درب انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان) و مرغ منجمد هر کیلو ۴۰ هزار تومان درب پشتیبانی و ۴۳ هزار تومان قیمت مصرف کننده عرضه می‌شود.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: توزیع شکر و مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره ای، تعاونی‌های مصرف و تعاون روستایی انجام می گیرد و توزیع شکرصنوف با معرفی نماینده صنوف (اتحادیه قنادان و…) با هماهنگی سایر دستگاه‌های مربوطه به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان انجام می شود.
رحمانی بیان کرد: شکر خانوار در بسته های ۳ کیلویی به قیمت ۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان به مصرف کننده نهایی عرضه می شود.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان