مدیرکل حفظ آثار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد؛لزوم داشتن سواد رسانه‌ای برای مقابله با شبه افکنی دشمنان
مدیرکل حفظ آثار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد؛لزوم داشتن سواد رسانه‌ای برای مقابله با شبه افکنی دشمنان

دریادار دوم «عباسی» بر ضرورت کسب آگاهی و دانش در زمینه ابزار و سواد رسانه ای برای جوانان تاکید و گفت: برنامه دشمن در فضای مجازی ایجاد شبهه افکنی بین نسل جوان است که باید با تلاش شبانه روزی توطئه‌های دشمنان خنثی شود. به گزارش صدای آناک به نقل از خبرنگاردفاع پرس از آذربایجان‌ شرقی، […]

دریادار دوم «عباسی» بر ضرورت کسب آگاهی و دانش در زمینه ابزار و سواد رسانه ای برای جوانان تاکید و گفت: برنامه دشمن در فضای مجازی ایجاد شبهه افکنی بین نسل جوان است که باید با تلاش شبانه روزی توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

به گزارش صدای آناک به نقل از خبرنگاردفاع پرس از آذربایجان‌ شرقی، دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی به مناسبت روز جوان در دبیرستان دخترانه نمونه فرهنگ حضور یافت و ضمن تبریک این روز در جمع دانش آموزان بر نقش جوانان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره و اظهار داشت: این انقلاب نقطه عطف حضور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مردم است و ثمره آن رسیدن به استقلال و عزت کشور می باشد.

وی بر ضرورت کسب آگاهی و دانش در زمینه ابزار و سواد رسانه ای برای جوانان تاکید و افزود: برنامه دشمن در فضای مجازی ایجاد شبهه افکنی بین نسل جوان می‌باشد که باید با تلاش شبانه روزی توطئه های دشمنان خنثی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، فضای مجازی را بستری برای رسیدن هدف دشمن در ایجاد بحران در کشور دانست و خاطرنشان کرد: باید دانش آموزان ضمن مطالعه دقیق در خصوص تاریخ کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی با شناخت کامل وارد این فضا شده و مقابل شبهات دشمن آگاهانه قدم بردارند.