مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی:تدوین دانشنامه استانی نیازمند همت جمعی است
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی:تدوین دانشنامه استانی نیازمند همت جمعی است

دریادار دوم «عباسی» گفت: تدوین دانشنامه استانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و نیازمند همت جمعی است. به گزارش صدای آناک به نقل ازخبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی،در اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در سال جاری، ضمن ارائه گزارش مبسوط از فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار استان […]

دریادار دوم «عباسی» گفت: تدوین دانشنامه استانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و نیازمند همت جمعی است.

به گزارش صدای آناک به نقل ازخبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی،در اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در سال جاری، ضمن ارائه گزارش مبسوط از فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار استان در سال گذشته، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  از نیازهای ضروری جامعه است و باید به خوبی تحقق پیدا کند.

وی ضمن قدردانی از کلیه نیروهای مسلح مستقر در استان و دستگاه‌های سطح استان در اجرای برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت، خاطرنشان کرد: خلاقیت، نوآوری، ابتکار، ماندگاری و تاثیر گذاری از اصل‌های اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارزشی است و ان‌شاءالله با تمام توان آنرا انجام می‌دهیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌‌ شرقی بر تکمیل یادمان‌‌های شهدای گمنام در سالجاری اشاره و افزود: ان‌شاءالله با همت همگی یادمان‌های شهدای گمنام را در سال جاری تکمیل خواهیم کرد، تا بتوانیم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی در جوار مطهر این شهدا، نهایت استفاده را ببریم.

عباسی با بیان اینکه انتقال فرهنگ غنی دفاع‌ مقدس در جامعه بخصوص برای جوانان و نوجوانان خیلی مهم است گفت: با برنامه‌ریزی و پشتکار این قضیه را باید به خوبی انجام دهیم و بتوانیم حداقل وظیفه خود را در قبال شهدا و ایثارگران ادا کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی از حاضران درخواست نمود که با پشتیبانی، مساعدت و همکاری در انجام ماموریت‌ها و همچنین با نکته نظرات و پیشنهادات خویش برای اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت در سال جاری این اداره کل را یاری کنند.