شورای عالی نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل جلسه داد
شورای عالی نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل جلسه داد

صبح امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ جلسه شورای عالی نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان در محل تالار معلم تبریز برگزار شد. به گزارش صدای آناک به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در این جلسه که به منظور پیش […]

صبح امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ جلسه شورای عالی نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان در محل تالار معلم تبریز برگزار شد.

به گزارش صدای آناک به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در این جلسه که به منظور پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان، هشتمین دوره مسابقات فرهنگیان سراسر استان و برگزاری بزرگترین محفل قرآنی به شکل همزمان در تمام مدارس استان بود، گفت: این قبیل اقدامات در رشد معنوی دانش آموزان بسیار موثر است و تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا به بهترین شکل مسابقات و محافل قرآنی اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: در اینگونه طرح های تربیتی لازم است به نحو لازم از دانش آموزان حائز رتبه و عوامل همکاری کننده در اجرای آن تکریم به عمل آید.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقه افزایش معنویت قرآن در بین دانش آموزان و  در جامعه می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش انسان سازی قرآن گفت: دانش آموزان باید از طریق صحیح و با نشان دادن توانایی های علمی و‌ مذهبی خود در جامعه حضور پیدا کنند و در این صورت شاهد ابراز وجود از طریق روشهای ناهنجار نخواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین پوررادی با تاکید بر ظرفیت عظیم جامعه معنوی و دینی از مسئولین امر خواست تا در برگزاری هرچه بهتر مراسمات قرآنی از حمایت های دین دوستان و‌ ولایت مداران، بهره‌مند شوند.

وی در پایان با اشاره به نزدیکی روز قدس بر برنامه ریزی جهت حضور حداکثری تاکید کرد و‌ گفت: امسال باید پر شور تر و بهتر از سال های پیش در این رویداد وحدت آفرین و معاند شکن حضور یابیم.