دیدار مدیر کل میراث فرهنگی و دبیر ستاد امر به معروف استان آذربایجان شرقی
دیدار مدیر کل میراث فرهنگی و دبیر ستاد امر به معروف استان آذربایجان شرقی

در دیدار دبیر ستاد آذربایجان شرقی و مدیر کل میراث فرهنگی گزارشی از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ایام عید نوروز ارائه و برنامه ریزی جهت اقدامات آتی برای مناطق گردشگری مطرح شد. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر […]

در دیدار دبیر ستاد آذربایجان شرقی و مدیر کل میراث فرهنگی گزارشی از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ایام عید نوروز ارائه و برنامه ریزی جهت اقدامات آتی برای مناطق گردشگری مطرح شد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی،حجه الاسلام نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی و مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دکتر احمد حمزه زاده دیدار کردند.

در این دیدار دکتر حمزه زاده ضمن گزارشی از عملکرد دستگاه متبوع خود در ایام عید نوروز ارائه و برنامه ریزی جهت اقدامات آتی برای مناطق گردشگری از جمله مباحثی است که مطرح شد. این دیدار که در مسجد تاریخی قانلی انجام گرفت با بازدید دبیر ستاد امر به معروف و مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای رفع مشکلات تاریخی این مسجد نیز همراه شد.

لازم به ذکر است این مسجد یادگار نفیسی از معماری دوره صفویه است و در کوچه ارک شهر تبریز واقع شده است. این اثر در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۸۱ با شمارهٔ ثبت ۷۳۵۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.