همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور ؛میز ارتباطات مردمی اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی برگزار شد
همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور ؛میز ارتباطات مردمی اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی برگزار شد

همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور به استان آذربایجان شرقی فعالیت میز ارتباطات مردمی و میز خدمت بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل ، معاونین ،روسای ادارات و کارشناسان این اداره کل برگزار گردید. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی بیمه سلامت استان، همزمان با سفر رئیس‌‌جمهور به استان آذربایجان شرقی فعالیت […]


همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور به استان آذربایجان شرقی فعالیت میز ارتباطات مردمی و میز خدمت بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل ، معاونین ،روسای ادارات و کارشناسان این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی بیمه سلامت استان، همزمان با سفر رئیس‌‌جمهور به استان آذربایجان شرقی فعالیت میز ارتباطات مردمی اداره کل بیمه سلامت این استان با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

دکتر مجیدی، مدیرکل بیمه سلامت استان در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: هدف ازبرگزاری این میز خدمت آشنایی با مسائل و مشکلات مردم و تلاش برای حل آن‌ها، ایجاد روحیه و انگیزه برای انجام بهتر کارها و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات درمانی بیمه شدگان این اداره کل است.

وی به ارتباط مستقیم با مردم و بیمه شدگان اشاره کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات در خصوص دهک بندی بیمه شدگان، صندوق بیماران خاص و صعب العلاج، پوشش بیمه ایی و سایرمشکلاتی که بیمه شدگان ممکن است مطرح نمایند تا حد توان در جهت رفع این مشکلات تلاش نماییم.

گفتنی است میز ارتباطات مردومی در روزهای ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر در ساختمان پشمینه واقع در خیابان دانشگاه روبروی بیمارستان شهید مدنی و میز خدمت در خیابان فردوسی تبریز برگزار شد.