آزادی ۹۵۰ زندانی جرائم غیرعمد با اهدای هزینه تاج گل مراسم ترحیم در آذربایجان‌شرقی
آزادی ۹۵۰ زندانی جرائم غیرعمد با اهدای هزینه تاج گل مراسم ترحیم در آذربایجان‌شرقی

مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌شرقی از آزادی ۹۵۰ زندانی جرائم غیرعمد با اهدای هزینه تاج گل مراسم ترحیم در چهار سال اخیر در استان خبر داد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی ستاد مردمی دیه استان آذربایجان شرقی ، از ابتدای سال‌جاری ۱۱۵ زندانی غیرعمد آزاد شده‌اند که از بابت آزادی این تعداد، […]

مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌شرقی از آزادی ۹۵۰ زندانی جرائم غیرعمد با اهدای هزینه تاج گل مراسم ترحیم در چهار سال اخیر در استان خبر داد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی ستاد مردمی دیه استان آذربایجان شرقی ، از ابتدای سال‌جاری ۱۱۵ زندانی غیرعمد آزاد شده‌اند که از بابت آزادی این تعداد، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک ویژه (بلاعوض ) پرداخت شده است.
مدیر ستاد مردمی دیه استان با بیان اینکه در طول این ۴ سال اخیر فرهنگ آزادی زندانیان غیرعمد با اختصاص هزینه تاج گل و ضیافت مراسم ترحیم در استان آذربایجان‌شرقی گسترش یافته است، گفت: در این ۴ سال اخیر ۳ هزار و ۲۰۰ خانواده‌های مرحومان با اختصاص هزینه ضیافت و تاج گل به ستاد دیه استان مراجعه کرده و موجبات آزادی زندانیان غیرعمد را فراهم آوردند.
رسول تقی پور خاطرنشان کرد: این یک فرهنگ حسنه‌ای است که در بین مردم استان‌مان روز به روز در حال گسترش است و همه این خانواده‌ها سعی دارند تا فرهنگ تاج گل و ضیافت و احسان خود را به آزادی زندانیان اختصاص دهند تا خانواده‌های زیاد شاد شوند.