جلسه شورای مسکن استان آذربایجانشرقی به ریاست دکتر عابدین خرم
جلسه شورای مسکن استان آذربایجانشرقی به ریاست دکتر عابدین خرم

به گزارش صدای آناک،استاندار آذربایجانشرقی و اعضای شورا و با حضور دکتر زارع پور مشاور وزیر نیرو و مجری زیرساخت های نهضت ملی مسکن در محل استانداری آذربایجانشرقی برگزار شد.در این جلسه مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل شرکت‌های آب وفاضلاب ،برق و گاز ، گزارشی از عملکرد خویش را در حوزه نهضت ملی مسکن ارائه […]

به گزارش صدای آناک،استاندار آذربایجانشرقی و اعضای شورا و با حضور دکتر زارع پور مشاور وزیر نیرو و مجری زیرساخت های نهضت ملی مسکن در محل استانداری آذربایجانشرقی برگزار شد.
در این جلسه مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل شرکت‌های آب وفاضلاب ،برق و گاز ، گزارشی از عملکرد خویش را در حوزه نهضت ملی مسکن ارائه نمودند.
در این جلسه مهندس سعیدی سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند نیز از آخرین وضعیت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند گزارشی را ارائه و پروژه‌هایی که نیاز مبرم به تأسیسات زیربنایی داشتند ، عنوان نمود.
در این جلسه درخواست ریاست و اعضای شورای مسکن استان آذربایجانشرقی از مشاور وزیر ، تخصیص اعتبارات لازم به زیرساخت‌های پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن بوده که اجرای طرح مذکور تسریع گردد.