با حضور معاون رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:اولین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک در تبریز افتتاح شد.
با حضور معاون رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:اولین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک در تبریز افتتاح شد.

به گزارش صدای آناک،باحضور مدیر کل دفتر بهسازی و هدایت شغلی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اولین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک افتتاح شد. دکتر علی مشایخی ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای […]

به گزارش صدای آناک،باحضور مدیر کل دفتر بهسازی و هدایت شغلی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اولین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک افتتاح شد.

دکتر علی مشایخی ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی روز سه‌شنبه ۳۰خرداد در آئین اهدای مجوز و افتتاح اولین مرکز آموزش کار در حوزه املاک به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: کشور در موازات علم به پنچه های کارآمد و قوی نیازمند است اشاره کرد و گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای یک هنر است و همچنین به واسطه‌ی آموزش های فنی و حرفه‌ای علم نافع به عمل صالح تبدیل می‌شود.

وی افتتاح مرکز آموزش کار در حوزه املاک را موجب ایجاد فرصت شغلی مناسب برای جوانان عنوان کرد و گفت: به کارآموزان در این مرکز بعد از قبولی در سنجش، گواهی نامه معتبر از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعطا خواهد شد.

کارآفرین در حوزه املاک و مستغلات نیز در در آئین اهدای مجوز و افتتاح اولین مرکز آموزش کار در حوزه املاک ،به عمده مشکلات در حوزه املاک اشاره کرد و گفت: اکثر مشکلاتی که در حوزه املاک وجود دارد به عدم آشنایی صاحبان املاک ها با متون و سندهای حقوقی است که در این راستا باید املاک ها در سه زمینه مهندسی،حقوقی و روانشناسی آشنایی و آگاهی نسبی داشته باشند.

مدیر کل دفتر بهسازی و هدایت شغلی آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:
۸۰ درصد آموزش های سازمان فنی و حرفه‌ای در محیط کار واقعی برگزار می‌شود .
مدیر کل دفتر بهسازی و هدایت شغلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری ۸۰ درصد آموزش های سازمان فنی و حرفه‌ای در محیط کار واقعی خبر داد.
دکتر تقی پور روز سه‌شنبه ۳۰خرداد در آئین اهدای مجوز و افتتاح اولین مرکز آموزش کار در حوزه املاک به شکاف میان خروجی دانشگاه ها و نیاز در زمینه های صنعت، خدمات، اصناف و بازار کار اشاره کرد و گفت: صنعت و خدمات و اصناف نیازمند کارگر ماهر، زبده و حرفه‌ای است که متاسفانه خروجی و محصول دانشگاه ها این نیاز را برطرف نمی‌سازد.
وی به پیشرو بودن سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در زمینه رفع شکاف میان دانشگاه و بازار کار تاکید کرد و گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ۱۹ جامعه هدف دارد که مکلف و موظف است آموزش های مهارتی را بر اساس استاندارد های جهانی و به شیوه های متنوع و متفاوت در بخش های مختلف دولتی و آزاد ارائه می‌دهد.
وی به توجه ویژه در زمینه آموزش تاکید کرد و گفت:ما هزینه‌ای در زمینه آموزش نمی‌کنیم بلکه سرمایه گزاری در راستای پیشبرد اهداف خود در عرصه آموزش انجم می‌دهیم.

باحضور مدیر کل دفتر بهسازی و هدایت شغلی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اولین مرکز آموزش در حوزه مشاورین بنگاه‌های معاملات املاک در سطح شمالغرب کشوردر محیط کار واقعی افتتاح شد.