رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور دقایقی قبل وارد تبریز شد
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور دقایقی قبل وارد تبریز شد

هواپیمای حامل آیت الله «کاظم صدیقی»رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور لحظاتی قبل در فرودگاه شهیدمدنی تبریز به زمین نشست. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی؛ هواپیمای حامل آیت الله «کاظم صدیقی»رییس ستاد امر به معروف و نهی از […]

هواپیمای حامل آیت الله «کاظم صدیقی»رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور لحظاتی قبل در فرودگاه شهیدمدنی تبریز به زمین نشست.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی؛ هواپیمای حامل آیت الله «کاظم صدیقی»رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور لحظاتی قبل در فرودگاه شهیدمدنی تبریز به زمین نشست.

آیت الله صدیقی با استقبال دبیر ستاد امر به معروف و نهی ار منکر استان آذربایجان شرقی حجت الاسلام نستوهی و جمعی از مسئولین استانی وارد تبریز شد.

از اهم برنامه های رییس ستاد کشور در تبریز؛ سخنرانی در جمع سپاهیان سپاه عاشورا، سخنرانی در دومین همایش حکمرانی از منظر امام علی (ع) در دانشگاه پیام نور، سخنرانی در نشست بصیرتی شورای اداری استان و بازدید از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی می باشد