حاجیان آذربایجان شرقی زمینه‌ آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند
حاجیان آذربایجان شرقی زمینه‌ آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند

مدیر روابط عمومی ستاد مردمی دیه آذربایجان شرقی، گفت: در آستانه بازگشت حجاج از مناسک حج، بیش از ۱۵ خانواده به ستاد دیه استان مراجعه کرده و زمینه‌ی آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد و محکومین مالی را فراهم کرده‌اند. به گزارش صدای آناک،فرزاد آقایی در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص، اظهار کرد: خانواده‌های […]

مدیر روابط عمومی ستاد مردمی دیه آذربایجان شرقی، گفت: در آستانه بازگشت حجاج از مناسک حج، بیش از ۱۵ خانواده به ستاد دیه استان مراجعه کرده و زمینه‌ی آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد و محکومین مالی را فراهم کرده‌اند.

به گزارش صدای آناک،فرزاد آقایی در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص، اظهار کرد: خانواده‌های تبریزی به مناسبت بازگشت حاجیان خود از مناسک حج موجبات آزادی زندانیان غیرعمد و محکومین مالی در استان را فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد: برخی از خانواده‌ های حاجیان در آذربایجان شرقی هزینه‌ی ذبح قربانی و ضیافت احسان بازگشت از مناسک حج را به ستاد دیه استان می‌بخشند تا در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی مشارکت کنند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۰ نفر از زندانیان غیرعمد و محکومین مالی از زندان‌های استان آزاد شده‌اند و به آغوش خانواده برگشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از اولین روز محرم تا اربعین حسینی، پویش آزادی زندانیان غیر عمد و محکومین مالی آغاز شده است که امیدواریم با کمک خیرین و هیئت‌های حسینی و عموم مردم ۴۰ زندانی به مناسبت اربعین آزاد شده به کانون گرم خانواده بازگردند.