بازدید سرزده نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از بیمه سلامت استان
بازدید سرزده نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از بیمه سلامت استان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از اداره کل بیمه سلامت استان بازدید کرد. به گزارش صدای آناک به نقل ازوابط عمومی بیمه سلامت استان، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم امروز در بازدیدی سرزده با مدیران و کارکنان اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی دیدار کرد. در این […]


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از اداره کل بیمه سلامت استان بازدید کرد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازوابط عمومی بیمه سلامت استان، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم امروز در بازدیدی سرزده با مدیران و کارکنان اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی دیدار کرد.

در این دیدار که مدیر کل بیمه سلامت نیز نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را همراهی می کرد، حجت الاسلام آل هاشم از نزدیک با کارکنان این اداره کل دیدار و با آنها گفت و گو کرد.

حجت الاسلام آل هاشم ضمن تقدیر از ارائه خدمات درمانی رایگان به اقشار کم درآمد جامعه از این مجموعه قدردانی کرد و گفت: فعالیت های سازمان بیمه سلامت در طی این مدت منجر به کاهش دغدغه درمانی قشر عظیمی از مردم استان شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این دیدار با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی در ادارات گفت: امروز در کنار سازمان، نیروی انسانی از اهمیت بالایی در مسیر تحقق اهداف سازمانها دارد و به همین خاطر رسیدگی به امورات رفاهی و پرسنلی کارکنان نقش موثری در ماموریت های سازمان بیمه سلامت دارد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ساختمان اداره کل بیمه سلامت جزو ساختمانهای مطلوب استان است از مدیرکل بیمه سلامت استان در خصوص فراهم نمودن فضاهای اداری در تبریز و شهرستانها تقدیر نمود.

گفتنی است در این بازدید سرزده نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از میز خدمت این اداره کل نیز بازدید و در جریان امورات مربوط به بیمه شدگان نیز قرار گرفت.