تکمیل پارک موزه دفاع مقدس از اهداف کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان است
تکمیل پارک موزه دفاع مقدس از اهداف کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان است

به گزارش خبرنگار صدای آناک،سردار عباسقلی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود:گشایش‌های اقتصادی در دولت سیزدهم در عرصه ها و صحنه های مختلف به طور کامل آشکار است.ما در دفاع مقدس به صدام اعتماد نداشتیم که شاید بعد از آتش‌بس تجدید قوا نکند و از نو شروع نکند و به خاطر همین بعد […]

به گزارش خبرنگار صدای آناک،سردار عباسقلی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود:گشایش‌های اقتصادی در دولت سیزدهم در عرصه ها و صحنه های مختلف به طور کامل آشکار است.ما در دفاع مقدس به صدام اعتماد نداشتیم که شاید بعد از آتش‌بس تجدید قوا نکند و از نو شروع نکند و به خاطر همین بعد از بیت‌المقدس جنگ ادامه داشت.دولت قبلی بدهی زیادی روی دوش دولت فعلی گذاشته است؛ این وظیفه خبرنگاران است تا این بدهی‌ها را کنکاش کرده و بگوید.

وی گفت:کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در عرصه های دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مدافعان حرم، امنیت و سلامت که جان خود را در راه حفظ و پاسداشت انقلاب اسلامی که بر پایه اصل ولایت است فدا کرده‌اند. تمام دیوارها، زیرگذرها منقش به چهره شهدای استان خواهد شد تا همه بدانند که این شهر و استان خطه شهداست.

وی اشاره کرد: با تداوم و تقویت روند کنونی مدیریت اجرایی کشور، شرایط اقتصادی و معیشتی روز به روز بهتر شده و مشکلات کنونی که زاییده دولت های قبلی است، برطرف شود.

عباسقلی زاده ادامه داد: دریاچه ارومیه به دلیل خشکسالی و عوامل انسانی که طی ۱۰ ها سال گذشته ایجاد شده در وضعیت مناسبی قرار ندارد و در راستای احیای دریاچه‌ی ارومیه، سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا تمام تلاش خود را برای پیشبرد عملیات احیای آن بکارخواهند برد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه با مدیریت و درآمد خود در خدمت مردم است در این استان سپاه به روستاهای دچار مشکل آب شرب رفته و درصدد رفع مشکل آب شرب آنهاست یا در راهسازی، جاده‌سازی و غیره سپاه برای مردم و به خاطر آنها روی کار آمده است. 

وی اظهار کرد: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی را عامل وحدت و انسجام تمام اقشار جامعه عنوان کرد و حجت الاسلام آل‌هاشم یک الگو و اسوه برای دیگر ائمه جمعه و جماعت است.

عباسقلی زاده در ادامه گفت: رویکرد این مجموعه در این عرصه مهم سیاسی برگزاری امن، سالم و تلاش برای حضور حداکثری مردم در چای صندوق های رای است و به هیچ عنوان سپاه دخالتی در انتخابات نداشته و نخواهد داشت.

خبرنگار سمیه امینی