مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی تشریح کرد؛توانمندسازی مددجویان، سرلوحه خدمات کمیته امداد / قدردانی از همراهی مسئولین، خیرین و مردم در رفع محرومیت
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی تشریح کرد؛توانمندسازی مددجویان، سرلوحه خدمات کمیته امداد / قدردانی از همراهی مسئولین، خیرین و مردم در رفع محرومیت

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح خدمات این نهاد حمایتی در حوزه توانمندسازی مددجویان پرداخت. به گزارش صدای آناک به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، غلامعلی ملامهدی در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر رویکرد توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ایجاد اشتغال، تامین مسکن، حامی یابی برای ایتام و برنامه های آموزشی […]

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح خدمات این نهاد حمایتی در حوزه توانمندسازی مددجویان پرداخت.

به گزارش صدای آناک به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، غلامعلی ملامهدی در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر رویکرد توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ایجاد اشتغال، تامین مسکن، حامی یابی برای ایتام و برنامه های آموزشی و فرهنگی سرلوحه خدمات برای مددجویان تحت حمایت در جهت توانمندسازی آنها است.

وی با بین اینکه کمیته امداد استان دستگاه برتر در ایجاد اشتغال است، افزود: سال گذشته ۲۵۲۰۰ فرصت شغلی با تسهیلات بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان در سطح استان توسط کمیته امداد ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی تصریح کرد: جایگاه کمیته امداد در اشتغالزایی و رشد اقتصادی در جامعه ملموس است.

وی، حوزه عمران و مسکن را یکی از مهمترین رسالت های کمیته امداد در خدمت به جامعه هدف برشمرد و گفت: سال گذشته ۱۲۸۶ واحد مسکن مددجویی احداث و تحویل مددجویان شد و امسال ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن را در برنامه داریم.

ملامهدی به برنامه های کمیته امداد در حوزه توانمندسازی فرهنگی اشاره کرده و گفت: ۲۱۲۰۰ دانش آموز و ۳۱۰۰ دانشجو در سطح استان از برنامه های آموزشی و فرهنگی کمیته امداد بهره مند می شوند و هر ساله فرزندان تحت حمایت کمیته امداد بین رتبه های برتر کنکور سراسری،  کنکور کارشناسی ارشد و دکتری دیده می شوند.

وی ضمن قدردانی از همراهی همیشکی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی، گفت: در ماه رمضان امسال با حمایت های استاندار جهادی و همراهی صنعتگران استان، برای ۱۴۳۰۰ فرزند یتیم و محسنین حامی جذب شد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان داشت: مردم ما نجیب هستند و هر موقع گرهی بر کار کسی بوده، پیشقدم می شوند و از همراهی همیشگی مردم عزیز و خیرین گرانقدر در رفع محرومیت تشکر می کنم.