آذربایجان‌شرقی از استان های بزرگ و فعال در ارزیابی شاخص ها است
آذربایجان‌شرقی از استان های بزرگ و فعال در ارزیابی شاخص ها است

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد؛بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در دیدار با اسدالهی؛ مدیر کل اجتماعی استانداری از فعالیت شبانه‌روزی ادارات کل بیمه سلامت در استان ها قدردانی کرد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی بیمه سلامت آذربایجان شرقی، رحمانی با بیان این مطلب افزود: تصمیم‌سازی ها در ستاد مرکزی انجام می […]

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد؛بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در دیدار با اسدالهی؛ مدیر کل اجتماعی استانداری از فعالیت شبانه‌روزی ادارات کل بیمه سلامت در استان ها قدردانی کرد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی بیمه سلامت آذربایجان شرقی، رحمانی با بیان این مطلب افزود: تصمیم‌سازی ها در ستاد مرکزی انجام می شود، اما این استان ها هستند که در عمل مسئولیت سنگین انجام امور محوله را به دوش می کشند. وی تاکید کرد: آذربایجان‌شرقی بین استان های بزرگ کشور، جایگاه ویژه‌ای از نظر شاخص ها در ارزیابی ها به دست آورده است. رحمانی با بیان اینکه شاخص های تمامی ادارات کل بیمه سلامت در کشور رو به افزایش است، تحقق این مهم را مدیون فعالیت های شبانه‌روزی همکاران دانست. مدیر کل بازرسی عملکرد سازمان بیمه سلامت بر لزوم تعامل بین دستگاه های استانی به منظور اثربخشی بیشتر ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تاکید کرد و افزود: طی ارزیابی های صورت گرفته، شاهد ارتباط تنگاتنگ بیمه سلامت آذربایجان شرقی با سایر ارگان ها از جمله استانداری و همچنین نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بوده ایم. رحمانی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در خصوص افزایش گستره خدمات بیمه ای گفت: در همین راستا چندین وظایف جدید به سازمان بیمه سلامت محول شده است و ما نیز تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم انجام خواهیم داد.