پیام تسلیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی
پیام تسلیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت زین العابدین خرم استاندار فقید آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، متن کامل پیام اکبر فتحی به شرح زیر می باشد:بسمه تعالیوَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَبا دریغ […]

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت زین العابدین خرم استاندار فقید آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.
به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، متن کامل پیام اکبر فتحی به شرح زیر می باشد:
بسمه تعالی
وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
با دریغ و افسوس فراوان خبر یافتیم که سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، استاندار جهادی و انقلابی آذربایجان شرقی، فقید سعید سردار زین‌العابدین رضوی خرّم دار فانی را وداع گفته و به جوار رحمت حق پیوسته است. این مصیبت سنگین و ضایعه‌ جبران ناپذیر، قلب هایمان را آکنده از اندوهی فراوان ساخت.
مرحوم رضوی خرّم، فرماندهی خستگی ناپذیر، استانداری ولایت مدار، انسانی والامقام ، مدیری مردمی ، فرماندهی سرافراز و مجاهدی نستوه بود که تا آخرین لحظات عمر خود نیز لباس خدمت از تن بیرون نکرد و از هیچ تلاش و کوششی در راه سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آبادانی ایران عزیز دریغ نکرد.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی این فراق جانسوز را محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مردم شریف و ولایت مدار استان آذربایجان شرقی و رییس جمهور مردمی، همرزمان ایشان ، خانواده مکرم و همه دوستان آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای روح مطهر آن بزرگوار طلب رحمت و مغفرت مسئلت می نمایم.

اکبر فتحی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی