برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع “رانندگی ایمن و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی”
برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع “رانندگی ایمن و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی”

کارگاه آموزشی با موضوع “رانندگی ایمن و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی” برای رانندگان جدیدالاستخدام برگزار گردید . به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه  کارگاه آموزشی با موضوع “رانندگی ایمن و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی” برای رانندگان جدیدالاستخدام برگزار گردید .در این کارگاه  […]

کارگاه آموزشی با موضوع “رانندگی ایمن و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی” برای رانندگان جدیدالاستخدام برگزار گردید .

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه  کارگاه آموزشی با موضوع “رانندگی ایمن و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی” برای رانندگان جدیدالاستخدام برگزار گردید .
در این کارگاه  سرهنگ محدث کارشناس پلیس راهور ضمن تشریح مفادی از آیین نامه راهور، در خصوص اهمیت وسایط حمل و نقل عمومی و ضرورت احترام گذاشتن به قوانین و مقررات ، نکات ویژه ای را مطرح و به محدودیتهای حرکت و سرعت در جاده‌ها بوسیله علائم و تابلوهایی که تعیین گردیده و رانندگان موظف به تبعیت از آنها هستند اشاره کردند.
 وی همچنین به آموزش صحیح حرکت وایست در چهارراه ها  و سه راه ها، آشنایی با ورود و خروج از تقاطع ها و یا حق تقدم عبور در تقاطع ، آشنایی با ورود وخروج از میدان و نکات مربوط به رعایت حق تقدم در میدانها، آشنایی با حرکت در معابر پر رفت وآمد – رعایت سرعت مجاز- چگونگی استفاده از آینه ها و.. اشاره نمودند.
شایان ذکر است در ادامه این جلسه رانندگان مشکلات خود را در خصوص پارک خودروهای سواری در ایستگاهها، سه زمانه نبودن برخی چراغ های راهنمایی و رانندگی در تقاطع ها و ….. اشاره نمودند.