تقدیر از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی
تقدیر از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی تقدیر کرد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد […]

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی تقدیر کرد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با ارسال لوح تقدیر از آقای دکتر امید علیزاده، مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی تقدیر کرد.

متن لوح تقدیر به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر امید علیزاده

مدیر محترم روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی                                                       

با سلام و احترام

نقش روابط عمومی در روزگار معاصر و در هنگامه پیشتازی رسانه ها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ آگاهی بخشی، اقناع، اعتمادسازی و تعامل مستمر با جامعه ای آگاه و روزآمد مستلزم تلاش و توانمندی مضاعف در این عرصه می باشد.ماهیت استثنایی روابط عمومی، پیچیدگی و تخصص های آن سبب گشته تا آن گروه از مدیران و کارشناسان روابط عمومی که دانش، تخصص، روحیه جهادی و در عین حال خلاق و خستگی ناپذیرند، در این عرصه همواره موفق و بالنده باشند.

اینک که جنابعالی با به کارگیری هنر، مهارت ودانش خود در راه اعتلای اطلاع رسانی بهینه و ارتباط مطلوب و صمیمانه بین مردم و سازمان در مسیر جهاد تبیین و مقابله با تحریف واقعیت ها، ارتقای بینش جامعه و تحقق اهداف دولت مردمی سیزدهم، گام برمی دارید، جای بسی تحسین و تقدیر دارد.

ضمن عرض تبریک فرا رسیدن بهار قرآن و بهار طبیعت و شادباش به خاطر این موفقیت از زحمات و تلاش های ارزنده شما و تمام کارکنان خدوم آن سازمان که در راستای سرافرای و اعتلای کشور و تحقق سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و برنامه های دولت مردمی اهتمام ویژه دارید قدردانی می نماییم.

فاطمه زارعان

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی

اسفند ماه ۱۴۰۲