گشایش نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی
گشایش نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی

همزمان با نمایشگاه بهاره در محل نمایشگاه بین المللی تبریز، تولیدات خوداشتغالی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی نیز برای فروش به عرضه عموم گذاشته شد. به گزارش صدای آناک به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، تراب محمدی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح نمایشگاه تولیدات خود […]

همزمان با نمایشگاه بهاره در محل نمایشگاه بین المللی تبریز، تولیدات خوداشتغالی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی نیز برای فروش به عرضه عموم گذاشته شد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، تراب محمدی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح نمایشگاه تولیدات خود اشتغالی مددجویان کمیته امداد استان گفت:امروز توفیق دیدار با مددجویانی را داشتم که با اراده والا، خودشان تبدیل به کارآفرین شده‌اند.
وی افزود: کمیته امداد به قدری در تسهیلات اشتغالزایی موفق بوده که می‌خواهم بگویم کاش همه وام‌های تبصره ۱۸ به این نهاد واگذار می‌شد. وام‌های اشتغالزایی در کمیته امداد هیچگاه هدر نرفته است چون دریافت کنندگان این تسهیلات همگی انگیزه کافی دارند.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه کمیته امداد در آموزش‌های اشتغال و کمک به بازاریابی طرح‌های اشتغالزایی موفق عمل کرده، افزود: امیدوارم با بازاریابی برای تولیدات مددجویی در نمایشگاه بهاره، این تولیدات تبدیل به برند شوند.
محمدی خاطر نشان کرد: تولیدات نمایشگاه امروز را متنوع و متناسب با ذائقه بازار یافتم و قیمت محصولات نیز نسبت به سایر بازارها مناسب بود.
غلامعلی ملامهدی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز در افتتاح نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی مددجویان گفت: تولیدات خوداشتغالی مددجویان استان همزمان با نمایشگاه بهاره در سالن آذربایجان نمایشگاه بین‌المللی تبریز در ۵۰ غرفه جهت فروش عرضه شده است.
وی افزود: این غرفه‌ها مربوط به عزیزانی است که با تسهیلات کمیته امداد توانستند دست به تولید بزنند و کارآفرینی کنند.

ملامهدی ادامه داد: هدف عمده این نمایشگاه بازاریابی و کمک به پایدارسازی مشاغل مددجویی و همچنین حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها در طول سال به توانمندسازی مددجویان منجر شده، گفت: این نمایشگاه همه روزه تا ۲۶ اسفند ماه در نمایشگاه بین‌المللی تبریز سالن آذربایجان دایر است.