حمایت میلیاردی خانواده خیر فقید نام آشنا از دانش‌آموزان مدارس اکبریه
حمایت میلیاردی خانواده خیر فقید نام آشنا از دانش‌آموزان مدارس اکبریه

خانواده فرهنگ‌دوست، دکتر مهدی اکبریه از خیران نام آشنای ناحیه پنج تبریز با حمایت میلیاردی از مدارس این ناحیه، انسانیت را معنا کردند. به گزارش صدای آناک به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، دکتر مهدی اکبریه، نامی آشنا در نظام تعلیم و تربیت کشور می‌باشد که […]

خانواده فرهنگ‌دوست، دکتر مهدی اکبریه از خیران نام آشنای ناحیه پنج تبریز با حمایت میلیاردی از مدارس این ناحیه، انسانیت را معنا کردند.

به گزارش صدای آناک به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، دکتر مهدی اکبریه، نامی آشنا در نظام تعلیم و تربیت کشور می‌باشد که قدم‌های بزرگی را در راستای اعتلای سطح علم و فرهنگ ایران اسلامی برداشته است؛ این بزرگ‌ مرد فرهنگ دوست در گذشته با احداث ۵ مدرسه در ناحیه پنج تبریز جمعیت بزرگی از دانش‌آموزان دبیرستانی این ناحیه را پوشش داده است.

خانواده این انسان شریف در سال‌های گذشته پس از درگذشت وی، راه پدر خود را ادامه داده و سال‌ها است که در امر حمایت از دانش‌آموزان و هزینه نگهداشت مدارس اکبریه اقدامات ارزشمندی را انجام داده‌اند.

گفتنی است؛ در تازه‌ترین اقدام خیرخواهانه این خانواده شریف، مبلغ ۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان به ۸۵۰ دانش‌آموزی که در ۵ مدرسه اکبریه واقع در ناحیه ۵ تبریز مشغول تحصیل هستند، اهدا شده است.